{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

Hvor mange børn? - hyggetråd {{forumTopicSubject}}

Ja bare lige for hyggens skyld, på sådan en lidt grå mandag.

Hvis ikke økonomi og plads stod i vejen for familieforøgelse, men man kun gik ud fra lyst og overskud: hvor mange børn ville i så gerne have, og hvorfor?
Og hvor mange dejlige børn har i så sådan rigtig smiley hehe om man så må sige. ?

Jeg kan starte - vi har Laurits, og aftalen er at vi nok skal have 2 ialt. Men hvis vi havde plads og økonomisk overskud, havde jeg ikke noget imod at få en 3. En efternøler engang. smiley Synes det at være mor giver så meget lykkefølelse, og selvom det lyder lidt spøjst synes jeg, at jeg til tider har mere overskud end før jeg blev mor.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange børn? - hyggetråd
  • #1   4. nov 2013 Altså hvis jeg en dag skulle finde ham der som det bare skulle være. Ham som jeg var sikker på jeg kunne og ville være sammen med så ville jeg gerne have en til. Så 2 i alt smiley men bliver nok lidt svært med alle de regler jeg sætter op for mig selv smiley skal ikk have en kæreste lige nu, når jeg så finder en skal vi være sammen i nogle år helst før jeg bliver gravid, og jeg må ikk komme for tæt på 30 og er nu 24. Så det skal nok blive spændende smiley

  • #3   4. nov 2013 Et sted mellem 2 og 5 stk.

    Har en skøn dreng på 2 år.


  • #4   4. nov 2013 Her hjemme er vi enige om 2 stk smiley vi har indtil videre Anton på 2 år

  • #5   4. nov 2013 har en dejlig dreng på 2 nu, som vi prøver at gøre til storebror..men drømmen har altid været 2 og kun 2 uanset økonomi:)

  • #6   4. nov 2013 Jeg er gravid med vores første barn. Vi ønsker to børn, men jeg kunne godt forestille mig at jeg ville ønske et tredje når nr. to er 3-4 år. Men det ligger en del år ude i fremtiden og vi ved jo heller ikke hvordan det er at være forældre, endnu.
    Jeg kommer fra en søskende flok på 4 og min kæreste har kun en bror, så 3 ville da passe godt smiley

    Og pladsen er slet ikke noget problem. Vores hus er på 215 kvm. og alle ville kunne få hver deres store værelse. Dog har vi hund og får en mere næste år, og dem prioriterer vi meget højt i vores liv, så de må aldrig blive forsømt.


  • #7   4. nov 2013 Drømmen har altid været to børn, men efter vi fik Clara har vi midlertidigt besluttet at vi ikke skal have flere. Vi har ikke lyst til flere overhovedet. Clara er lige blevet to år.

  • #8   4. nov 2013 Her har jeg altid drømt om 3 børn og har sammen manden Marcus på 2 år, desuden bor hans store børn her 8 dage ud af 14 dage. Og jeg skal ikke have flere børn, efter at have været gravid og født Marcus ønsker jeg ikke flere. Så det er meget heldigt at vi har mandens 2 store børn boende også.

  • #9   4. nov 2013 Førhen kunne jeg sagtens forestille mig, at få to - tre børn, men nu er jeg ovenud lykkelig for min ene skønne dreng.
    Det er selvfølgelig set i betragtning af, at jeg er alene nu og bestemt ikke leder efter en ny partner foreløbig, og så spiller min alder også ind...jeg har ikke specielt meget lyst til at blive mor igen, når jeg er sidst i 30'erne.
    Desuden har min søn nogle specielle behov, som kræver meget overskud af mig som hans mor og når jeg tænker over det, så tror jeg at hvis der kom et barn til, så vil enten nr to eller Liam komme til at lide nogle afsavn....og det har jeg på ingen måde lyst til. Så hellere være der 110% for ham jeg har.


  • #10   4. nov 2013 Jeg har altid sagt 2 børn - en til hver hånd smiley
    Det har jeg nu og jeg er også ret sikker på, at der ikke kommer flere ind i familien her.
    Jeg er også ved at være for gammel til alt det natteroderi smiley


  • #11   4. nov 2013 Jeg har Malou på 6 måneder fra et tidligere forhold.
    Min nye kæreste og jeg vil nok godt have en til på et tidspunkt. Hvis overskudet derefter og hvis graviditet samt fødsel går bedre næste gang - så kunne jeg måske godt tænke mig 3. Men det er nok mest ønske tænkning.
    Så tror kun det bliver til 2.


  • #12   4. nov 2013 Vi har Oliver som bliver 5 til januar og Alexander på 2 år. Vi snakker af og til om nr. 3, men vi må se hvad tiden bringer. Vi er dog enige om at det skal ske indenfor 2 år, hvis der skal komme en mere smiley

  • #13   4. nov 2013 Dejligt i gider være med på min tråd smiley
    Det er lidt sjovt at 2 børn bare er så rigtig for mange par.


  • #16   4. nov 2013 Min drøm er 3 - 4 børn.. Kæresten siger 2. Tror vi ender på 3 smiley

    Vi venter vores første nu smiley


  • #17   4. nov 2013 Jeg vil gerne have 2 eller 3. Men den første er ikke kommet i maven endnu smiley

  • #20   4. nov 2013 Vals

    Hvad er årsagen? En lorte graviditet eller?


  • Pigen
    Pigen Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 53
    #21   4. nov 2013 Jeg har ingen børn endnu. Jeg vil gerne have en 2-3 stykker og kæresten vil gerne have 3. Men nu må vi se når vi engang skal have børn hvordan den første graviditet og fødsel bliver smiley

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #22   4. nov 2013 Venter nummer 1 og har sagt jeg maks vil have 2 det er rigeligt for mig smiley

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #23   4. nov 2013 Max 2 - og måske kun ham jeg har nu smiley

  • #24   4. nov 2013 Her er det ikke økonomien der sætter en stopper for men alderen smiley ville sdåan set gerne ha haft en mere - min mand og jeg har har tre piger på snart 24, 21,18 og så efternøleren anton på 5. Så bare en mere ville have været fedt .....

  • #27   4. nov 2013 Jeg vil gerne have 3 eller 4 smiley Lige nu har jeg Leander som er 2 år og er alene med ham, men drømmer da om engang og finde en sød mand og så i hvert fald få 2 mere med ham hvis ikke 3 smiley
    Men hvis jeg ikke finder ham inden jeg bliver 30, så kunne jeg godt finde på og få et donor barn og så stoppe ved de 2 smiley



  • #28   4. nov 2013 Jeg har altid tænkt 3 børn
    ..så mødte jeg manden, og han tænkte 2 børn..
    Idag er vi forældre til et par vidunderlige trolde..........og xxxx


  • #29   4. nov 2013 Drømmen har altid været 4 inden jeg gik igang.
    Min mand har aldrig villet have børn inden han mødte mig.

    Nu har vi 2 banditter, Villads på 5 år og Liva-Marie på 3 år og vi er enige om at vi skal have en mere på et tidspunkt så det bliver til 3 børn her engang smiley


  • #30   5. nov 2013 Min drøm er 2 børn - synes bare det er perfekt i forhold til at have overskud til både børnene og hinanden som par.

  • #31   20. nov 2013 Her har vi Smilla på knap 1½ år, og har hele tiden været enige om 2 stk ialt.
    Meeen, jeg skal ikke kunne sige mig fri for at jeg muligvis godt kunne tænke mig en tredje engang smiley
    Lige for nu nyder vi dog bare vores lille bubbi smiley


  • #34   21. nov 2013 Vi har en lilleman på lidt over 5 mån, og vi vil ha 2 barn. Nr 2 kommer når den kommer smiley

Kommentér på:
Hvor mange børn? - hyggetråd

Annonce