{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

Gravid hvad må og ikke må??? {{forumTopicSubject}}

hej alle,
jeg er ved at blive gråhåret og har ikke engang fået børn endnu, men vi venter os igen, fandt vi ud af i fredags:-)
men fordi jeg prøvet længe så kommer alle rådene jo, men hvad man må ok ikke må, når man er gravid, og ja jeg ved ikke hvad man skal tro og ikke tro:-)
du må ikke tømme kattebakke, det ved jeg dog godt det er noget med en barkterie,
du må ikke drikke,
du må ikke løfte tunge ting,
og de første 12 uger, skal du helst ikke lave noget,
m.m. puhaaa så bliver de 9 md. lange for mig..... hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid hvad må og ikke må???
  • #1   4. nov 2013 selvfølgelig skal man ikke ryge, drikke osv. men jeg tror hvis det går galt med baby så er det fordi at den ikke var frisk. og ikke fordi man har spist lidt sushi eller for meget ost osv osv. alle de der "regler" som der er kommet nu de er jo til at blive syge af bekymring over. i min graviditet to jeg det altså med et gran salt alle de regler. og vi har fået en sund lille dreng smiley

  • #2   4. nov 2013 Gør hvad din krop kan holde til smiley kattebakken er grundet toxoplasmose som smitter fra afførring. smiley jeg har både løftet og lavede en masse de først 12 uger, og baby har det fint smiley Jeg var i gang med landbrugs uddannelse da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Så har haft brydekamp med grise og køer. smiley og igen baby er sund og rask. smiley

  • #3   4. nov 2013 Du må alt hvad din krop tillader. Det vil sige alt det du er vant til, og de ting som du ikke får ondt af.

  • #5   4. nov 2013 hehe tak:-) ja jeg laver meget af det jeg plejer, dog ridning har jeg lagt på hylden og den hårde træning, men ellers vil jeg forsætte som jeg plejer, drikke, gør vi ikke her, et glas vin til maden en sjælden gang er hvad der sker. ellers ikke, og så ja ryg er kun på røven ned af trappen:-) men ja syntes det er til at dø over du må ikke det og dit og dat, nu er det jo ikke en sygdom at være gravid:-) så vidt jeg ved:-)


  • #7   4. nov 2013 Jeg var ved at tilride to ungheste da jeg blev gravid, og det stoppede jeg. Men det var fordi de var så unge og utilregnelige, så jeg ville ikke løbe risikoen.

    Til gengæld kan jeg stadig finde på at hoppe op på min egen islænder og tage en lille skridte tur. Han er så bund pålidelig, at jeg ikke kan se noget i vejen for det.

    Jeg spillede håndbold de første 4 måneder, og løb de første 6. Nu kan jeg ikke så meget mere, så nu bliver det kun til gåture med hunden smiley

    Jeg har drukket samlet 3 glas asti, spist sushi, gorgonzolasovs og masser af slik, og min baby har det helt fint! smiley


Kommentér på:
Gravid hvad må og ikke må???

Annonce