15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Hjerte børn - føler det min skyld tænder! {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min søde pige, faldt i sommers og slog sin fortand i stykker, jeg tog selvf kontakt til tandlæger og læger da dette skete, de mente ikke det var noget da det kun var en fli..
Jeg havde hende med til tandlæge i går, fordi hun klagede over smerter dog ikke ved fortanden, men ingen huller eller lign
I det hun er hjertebarn ( har 3 huller i den ene hjerteklap og vi går til kontrol ) og når hun får for meget medicin eller lign, kan det påvirke hendes tænder.. hvilket det gjorde for 14 dage siden da hun var i behandling for mellemørebetændelse.. hendes for tand er begyndt at blive sort, rådne & hun har kronisk betændelse i den.. derfor vælger tandlægerne nu at rive hendes stakkels fortand ud.. Naja er kun 2 et halvt, og skal endnu en gang i narkose for det..
Jeg sidder med super blandede følser lige nu, føler lidt jeg ikke gjorde mit for at undgå hun sq ødelægge sin tand, men igen kan jeg jo ikke gribe hver gang de falder.
Jeg har så ondt af min lille pige der nu skal igennem alt det her om 3 uger.
Ved ikke helt hvad jeg ville, måske høre om der var andre der havde prøvet lign ?
Jeg venter på hjertelæger ringer tilbage, for at finde ud af om det overhovedet er muligt med narkose om hun kan tåle det igen, sidst blev hun rigtig syg.. snakkede med egen læge før, han fattede ærligt ikke en meter omkring det s; HURRA for rigtige hjertelæger så vi ikke skal trækkes med amatør læger
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Altså her for 9 mdr siden faldt Papaya henne i børnehaven -eller hun fløj nærmest ud af døren og hamrede hovedet ned i en af de der forhøjede fodriste og slog noget af sin ene fortand. Efterfølgende blev tanden helt blå/grå/sort i det. Både foran og bagpå
Efter en del tid begyndte den så at blive hvidere igen og lev næsten normalfarve. Men den er stadig lidt anderledes i farven, slået lidt ind og mangler noget af den nederste del.
den bliver bare siddende
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 96 Svar: 786
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Skadet den blivende mere end den sq & hun har kronisk betændelse i den, så hendes krop skal hele tiden arbejde 10 gange hurtigere for at prøve og bekæmpe
Under alle omstændigheder skal den ud.. Men hvor det en øv følse!
Hjerte børn - føler det min skyld tænder!