{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biografen med en 3 årig
  • #1   1. feb 2014 Er hun god til at sidde stille og være stille så synes jeg godt du kan, ellers har biograferne nogle gange børnebio hvor det er okay at børnene snakker, eller leger i mens.

Jeg havde min nevø med i biografen første gang da han var 3, det var børnebio og vi så bamse og kylling, vi har været afsted 3 gange, sidst var hans 5 års fødselsdagsgave, hvor vi så Flyvemaskiner han elsker det, men han snakker lidt under filmene.

• #2   1. feb 2014 børnebio er gerne i hverdagene hvor jeg er i skole

• #3   1. feb 2014 Vi var afsted om søndagen, kl 10.00

Men kan hun sidde stille og tie stille i halvanden time så kan i sagten se en film uden det behøver at være børnebio smiley

• #4   1. feb 2014 Ellers kan i jo gå midt i filmen smiley

• #5   1. feb 2014 Min datter var ca 3 år første gang og hun har elsket biografien siden og hun er ikke en pige der sidder stille normalt men i biografien er det noget andet man skal selvfølgelig forklare dem inden nogle regler ved det men ellers viskede vi bare i hinandens øre og nu er hun så 5 og vi var inde og se det regner med frikadeller der sker så meget i den så man er helt låst til skærmen syntes jeg og selvom din kun er 3 syntes jeg sagtens i kan (:

• #6   1. feb 2014 Måske skal vi prøve

• #7   1. feb 2014 Mine har været fra 3 år og det er gået fint smiley og de har stole der kan sættes på biosæderne, så de kan se smiley og det gør ik noget de snakker, det tror jeg børn gør i alle aldre. Heller ik alle voksne der kan finde ud af at holde kaje, så det ville jeg ik tage så tungt smiley god tur

• #8   1. feb 2014 Tak for jeres svar. jeg vil meget gerne give hemde den oplevelse.

Hvordan med lyd? Skal man tage høreværn med for en sikkerheds skyld?

• #9   1. feb 2014 Lyd? Altså at det skulle blive for højt for hende?
    Det tror jeg ikke er nødvendigt smiley

• #10   1. feb 2014 Ja det er jo ret højt..

• #11   1. feb 2014 Jeg var inde og så det regner med frikadeller 1 med min daværende 3 år rig. Oh den fangede slet ikke. Så det blev en meget lang film.
    Find en film der fanger hende. Og ikke en der frarådes til børn under 7 hun vil have svært ved at fange filmen

• #12   1. feb 2014 Ssp - tror nu frost ville fange hende selvom der står det med de 7 år

• #14   1. feb 2014 Monique bliver også først 3 om en md.

• #15   1. feb 2014 Vi var afsted i julen med vores drenge på 5 år og den mindste på 2 år og 3 mdr. Filmen varede lidt over en time og det sidste kvarter var de lidt urolige og havde svært ved at sidde stille, men ellers gik det fint. Der var ingen problemer med lyden smiley

• Lille måne
    Lille måne Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #16   1. feb 2014 Jeg var i biffen og se frost med mine piger på 2 og næsten 4 for en uge siden. Den store har været i bio før så jeg vidste at hun godt ku klare det uden problemer.. Hun var helt paralyseret! smiley Den lille har lidt mere krudt i røven, men hun sku bare lige op at stå et par gange, så var det fint.

men, vær opmærksom på at den er ret uhyggelig! Min den store sagde selv at hun ik var bange, men jeg ku se på hende at det var lige før det blev for meget!
    Jeg var blevet advaret, men mine piger elsker f.eksj Modig som også først er fra 7 år, så jeg var ik så nervøs! Men Frost er en del mere uhyggelig end Modig!

• #17   2. feb 2014 Okay så er frost nok ikke sagen? eller, jeg synes ikke hun virker skræmt af hvad der sker i de forskellige tegnefilm. hun har også set den lille havfrue og skønheden og udyret der er ret "uhyggelige"..

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #18   2. feb 2014 Lille Måne.
    Sad lige og tænkte præcis det samme, Frost er en virkelig god film, en rigtig disney klassikere!. Men kan i huske scenen fra skønheden og udyret hvor de flygter gennem skoven med ulve efter sig? Noget ala det samme forgår i Frost, så selv som voksen kommer man lidt op på tåspidserne engang i mellem, ikke decideret mareridts uhyggelig... men der sker lidt og man sidder og tripper lidt med "åhh klare de den nu" følelsen smiley

#Ts.
    Men hvis din datter kunne klare skønheden og udyret, så er jeg sikker på hun også kan tage Frost uden problemer, mht. alders grænsen så tror jeg den er sat netop pga. overstående scener.

• Lille måne
    Lille måne Tilmeldt:
    nov 2013

#19   2. feb 2014 Jeg vil sige, mine piger ser også skønheden og udyret, men jeg sys faktisk at Frost er "værre".
    Jeg har også en veninde som var i biffen og se den, bag ved hende sad en mor med en knægt på ca 4-5 år og de måtte forlade salen flere gange fordi han var bange og græd!

Børn er jo forskellige og kan klare forskellige ting, men det er bare så du er forberedt. smiley

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #20   2. feb 2014 Mine børn på 4 og 6 var VIRKELIG bange, da vi så frost, så den vil jeg klart fraråde. Den er slet slet ikke for så små børn. Fortryder virkelig at vi ikke tog alfons åberg istedet. Til gengæld så vi flyvemaskiner, da den gik derinde, og den var super.

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #21   2. feb 2014 Jeg bestilte billetter til sønnemand (han er 4) og jeg selv i sidste uge og vi skal afsted her på tirsdag. Nu bliver jeg da helt i tvivl om vi skal se den smiley han har selv set traileren og klip i tv'et og er meget opsat på at det skal være den. Alfons Åberg gider han ikke se siger han. Håber da det bliver en god oplevelse.. Det er også hans første biograftur og han er ikke 'sart' eller nemt påvirkelig i forhold til de tegnefilm han har set

• #22   2. feb 2014 Jeg ville ikke vælge en af dem der frarådes under 7 år.
    Vi har været inde og se alfons åberg.
    Det var rigtig fint til en 3 årig, den er ikke så lang som nogen af de andre der kører..

• #23   2. feb 2014 hverken moni eller jeg gider alfons åberg..

• Lille måne
    Lille måne Tilmeldt:
    nov 2013

#24   2. feb 2014 Her først i feb kommer den nye far til fire. Den var vi inde og se med mit arbejde til forpremiere, den er faktisk ret god!
    Jeg var meget skeptisk over for de der nyfortolkninger af de gamle danske film, men den var som sagt ret god. smiley
    Måske en mulighed?

• #25   2. feb 2014 Nej jeg vil ikke tage en 3 årig med i biografen. Det syntes jeg de er for små til, både lydniveauet, den store skærm hvor alting er meget stort og med hurtige klip, og så det at de skal sidde der i 1 -2 timer, det syntes jeg personligt også er for længe at et barn i den alder skal se fjernsyn eller det der ligner, så nej..

Og hvis du så mener at I skal i biografen, så vil jeg slet ikke vælge en film for børn over 7 år.. Hun brude jo slet ikke have lov at komme ind så og I nogen biografer vil i heller ikke så lov til det..

• #26   2. feb 2014 tror hun er for lille til ft4

Leanders mor den frarådes børn under 7, det betyder ikke at de skal være 7

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #27   3. feb 2014 1989: Du skal nok forberede ham på, at det sjove klip, som man ser som trailer slet ikke dukker op i filmen....
    Jeg ville ikke gøre det. Jeg har virkelig fortrudt, at jeg tog chancen og mine piger har stadig mareridt om isprinsessen indimellem

• #28   3. feb 2014 Nej men det betyder at man som forældre skal tænke at der nok er nogen scener i filmen som ikke er egnet for så små børn og dermed tænke at det nok ikke er en film for et barn på knap 3 som er 4 år yngre end det man tænker vil være godt..

• Liv B
    Liv B Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #29   3. feb 2014 Nu har jeg ikke børn men jeg har en søster på 3 år, og hun vil helt sikkert ikke få noget ud af at se Frost, jeg tror slet ikke hun ville kunne overkomme at skulle sidde hele filmen igennem i biografen. Jeg har set Frost i biografen sammen med en børneflok fra Red Barnet hvor jeg er frivillig, mange af børnene var 5-6-7 år og der var enkelte scener de blev lidt utrygge ved, ja jeg fik da også sådan en "åh nej" følelse ind i mellem (:

• #30   4. feb 2014 Hej

Hvis nu i ikke vil se frost pga aldersgrænsen, osv. Så kommer klokkeblomst og piratfeen i biograferne fra 13. Februar, den har vidst ingen aldersgrænsen.
    http://www.baltoppenbio1-2.dk/MovieDetails.aspx?movieId=3441

Jeg har set nogle af de andre klokkeblomst film, og de er bare så søde, og ved kærestens kusine på 5 er helt vilde med dem, hun så en sammen med mig da hun var 3 år smiley

• #31   4. feb 2014 Tak projekt baby smiley det er nok noget smiley

Kommentér på:
Biografen med en 3 årig

Annonce