{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i lænden
  • #1   25. jan 2009 det kunne lyde som din iskasnerve der har sat sig i klemme.. det gør mega nas

  • #2   25. jan 2009 Det gør mega nas. Hva gør jeg ved det?

  • #3   25. jan 2009 tager nogle ipren og evt et varmt bad, og venter til det går i sig selv..

  • #5   25. jan 2009 Men det ikke sådan det føles hvis man er ved at abortere vel?

  • #7   25. jan 2009 arr glemte lige at du ar gravid.. prøv at ringe til lægevagten og hør hvad du skal gøre

  • #8   25. jan 2009 Min veninde der er sygeplejerske kommer forbi til hygge om lidt, måske hun kan gi et godt råd. Ellers ringer jeg til lægevagten.
    Tak for jeres svar


  • #9   25. jan 2009 jeg havde rigtig mange smerter i starten, så meget så jeg tilsidst næsten ikke kunne gå. Jeg ringede dengang til lægevagten som sagde det var normalt, så længe jeg bare ikke blødte. Det stoppede ca efter uge 13 og er i uge 20 nu. Men jeg havde det kun i lænden og underlivet og mest om aftenen.

  • #10   25. jan 2009 SA - Så forstår jeg ikke det der med hvor langt man er henne. Jeg har bar fået sådan en kalender af min læge, hvor jeg kan se at jeg er i uge 7, dag 2. Hvordan kan det bli 8. uge?

    Jeg har haft en lyserød plet i mine trusser for en time siden, Ved ikke om det gælder som blod, men jeg ringede til lægevagten og hun sagde at det var livmoderen der var ekstra blød. Nu ser jeg bar tiden an og slapper helt af.


  • #11   25. jan 2009 Jeg har også ondt i lænden. Og jeg går ind i uge 21 imorgen. Ringede til lægevagten i sidste uge. Og han sagde at det var meget normalt, når man var gravid, og at jeg skulle prøve og tage nogen panodiler. Hvis det ikk hjalp, skulle jeg kontakte min egen læge og hører hva de ville gøre ved det.


  • linda s
    linda s Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #12   25. jan 2009 hej jeg er i 32+5 og har også igennem min graviditet haft ondt, jeg går til behandling hos en der spænder mine muslker af, så når jeg beg og få ondt skal jeg spænde mine inderlår af, det gøres ved og sætte benene fra hinanden og gå helt ned i knæ. Har også købt et graviditetsbelte som gør at jeg ikke falder sammen i ryggen og går foroverbøjet.

  • #13   25. jan 2009 SA: Hmm har lige siddet og luret på den kalender jeg har fået af lægen og du har ret, hvis jeg tæller uger, så er jeg i uge 8 nu.. He he... Nu tror jeg at jeg forstår:-) Tak!!

    Hmm lyder ikke rart med alle jer der liger af dårlig lænd under graviditeten. Jeg kørte galt for nogen år tilbage og det gik slemt ud over min lænd og jeg har også mange smerter i lænden under menstruation, fordi mine led osv i lænden er i stykker. Så det er nok bar den gamle skade der har drillet i dag.


  • #14   25. jan 2009 Hejsa.. Jeg spurgte lægen i onsdags om den slags smerter og han sagde at svømning kunne være en god ide. Bar lige et råd givet videre:)

  • #15   25. jan 2009 Aleksandra: Tak for det gode råd. havde overvejet det, fordi det ku være dejligt, hvis det også hjælper i lænden ville det jo være ideelt!

  • #16   25. jan 2009 Var da så lidt smiley har nemlig os selv rigtig ondt lige i det område..

  • #17   26. jan 2009 Svømning er rigtig godt når du er gravid og har ondt i lenden jeg, havde det rigtig hårdt da jeg ventede min datter og det var faktisk rigtig dejligt at komme ud og svømme man har lidt nemmere ved at bevæge sig i vand med den store mave og det lindre faktisk også synes jeg. Bare med at komme igang og så helst gøre det med jævne mellemrum. :o)

Kommentér på:
Ondt i lænden

Annonce