1.691 visninger
|
Oprettet:
Mor til Cilas & lille spir i maven - termin 16 sep
10. jun 2012 Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
10. jun 2012 Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Ondt i lænden. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har i denne weekend testet posetiv :o)))))))
Og skal imorgen til lægen, for at få det bekraftet :o)
Såååå Fedt!!!!
Jeg har en søn på 2, og da jeg var gravid med ham, blev jeg meget tidligt sygmeldt med mange smerter pga bækkenløsning :o(
Jeg er godt klar over, at er jeg gravid, så er jeg naturligvis ikke ret langt henne!
Men jeg mærker ømhed fra min lænd og det er noget lignende det sammen jeg havde med min sidste graviditet....
Men kan det komme så tidligt????
Eller er det måske bare noget andet???
Hjææælp....
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 96
jan 2012
jul 2012
Men havde nok været det bedste i en periode ..
Men det er blevet bedre .. Jeg kan stadig ikke gå en hel dag, men kan noget mere end før ..
jan 2012
jul 2012
Ønsker ikke for nogle, at de skal igennem sådan noget bækkenløsning jeg havde og min læge, ville ikke lytte til mig og jeg græd og græd hos lægen .. Var ved tre læger før de sagde, at så måtte jeg se med arbejdet om der var mulighed for halvtids sygemelding ..
De sagde det nok skulle gå over og at jeg ikke måtte lave de ting på arbejdet, som jeg gjorde ..
Jeg græd HVER DAG jeg fik fri .. og lagde kun i min seng når jeg havde fri og græd, på grund af de smerter ..
Jeg nøs en dag og så knækkede det bare ved mit bækken .. Den dag var nok, nok og jeg ringede lægen dagen efter, hvor de så sagde, at jeg måtte se om jeg kunne komme på halvtid ..
En aften var jeg ved at tisse i min i seng, fordi jeg slet ikke havde kontrol med mit bækken og hofter .. Og gik faktisk med stok derhjemme, fordi jeg ikke kunne gå uden at skulle støtte mig til noget ..
jun 2012
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 158
Da jeg var gravid med min søn der nu er 2, havde jeg meget stærke bækken smerter. Der blev jeg allerede sygmeldt omkring 5 mdr.....
Den gang fik jeg afvide, at der ville være stor chance for, at jeg ville få bækkenløsning igen, hvis jeg skulle blive gravid.
Men så tidligt.....???
Håber at det blot lige er et par dage jeg føler ømhed, for kan da slet ikke forstå, hvis jeg allerede kan have ondt nu.....???
Det er jo kun et ganske lille foster, som absolut ikke fylder noget endnu....
Hvorfor kan det så evt allerede give lænde smerter nu??????
jul 2012
Forklarede mig fys og læge ..
Ondt i lænden.