{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Ondt i lænden. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har i denne weekend testet posetiv :o)))))))
Og skal imorgen til lægen, for at få det bekraftet :o)
Såååå Fedt!!!!

Jeg har en søn på 2, og da jeg var gravid med ham, blev jeg meget tidligt sygmeldt med mange smerter pga bækkenløsning :o(

Jeg er godt klar over, at er jeg gravid, så er jeg naturligvis ikke ret langt henne!
Men jeg mærker ømhed fra min lænd og det er noget lignende det sammen jeg havde med min sidste graviditet....

Men kan det komme så tidligt????
Eller er det måske bare noget andet???

Hjææælp....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i lænden.
  • #1   13. jan 2013 Jeg er øm i lænd og balder, men er det ikke helt normalt så længe det ikke er stærke smerter?

  • #2   13. jan 2013 mit bækkenløsning bedgyndte også sådan og da havde jeg lige fundet ud af, at jeg var gravid .. var ca. 4-5+ henne .. smiley

  • #3   13. jan 2013 Carina- er det blevet slemt så?

  • #4   13. jan 2013 fuldstændig .. Det værste jeg har prøvet .. da jeg var 3 måneder henne måtte jeg opgive og komme på halvtid .. Jeg ville ikke sygemeldes helt ..
    Men havde nok været det bedste i en periode ..

    Men det er blevet bedre .. Jeg kan stadig ikke gå en hel dag, men kan noget mere end før smiley ..


  • #5   13. jan 2013 Åh Gud. Satser på mit bare er kroppen der skal vænne sig til hormonerne..

  • #6   13. jan 2013 Det håber jeg virkelig også for dig ..
    Ønsker ikke for nogle, at de skal igennem sådan noget bækkenløsning jeg havde og min læge, ville ikke lytte til mig og jeg græd og græd hos lægen .. Var ved tre læger før de sagde, at så måtte jeg se med arbejdet om der var mulighed for halvtids sygemelding ..

    De sagde det nok skulle gå over og at jeg ikke måtte lave de ting på arbejdet, som jeg gjorde ..
    Jeg græd HVER DAG jeg fik fri .. og lagde kun i min seng når jeg havde fri og græd, på grund af de smerter ..
    Jeg nøs en dag og så knækkede det bare ved mit bækken .. Den dag var nok, nok og jeg ringede lægen dagen efter, hvor de så sagde, at jeg måtte se om jeg kunne komme på halvtid ..

    En aften var jeg ved at tisse i min i seng, fordi jeg slet ikke havde kontrol med mit bækken og hofter .. Og gik faktisk med stok derhjemme, fordi jeg ikke kunne gå uden at skulle støtte mig til noget ..


  • #7   13. jan 2013 dejligt at se at mit emne er blevet set smiley

    Da jeg var gravid med min søn der nu er 2, havde jeg meget stærke bækken smerter. Der blev jeg allerede sygmeldt omkring 5 mdr.....

    Den gang fik jeg afvide, at der ville være stor chance for, at jeg ville få bækkenløsning igen, hvis jeg skulle blive gravid.

    Men så tidligt.....???

    Håber at det blot lige er et par dage jeg føler ømhed, for kan da slet ikke forstå, hvis jeg allerede kan have ondt nu.....???

    Det er jo kun et ganske lille foster, som absolut ikke fylder noget endnu....
    Hvorfor kan det så evt allerede give lænde smerter nu??????


  • #8   13. jan 2013 Det var sådan mit startede og troede godt nok heller ikke, at det kunne være det, var jo ikke engang 2 måneder henne .. Men det er jo ikke belastningen af barnet (Kan være det er ved nogle).. Det er fordi dit bækken og alt det, begynder at give sig, fordi det skal gøres "klar" til at man kan føde .. Så det bliver mere udvidet ..
    Forklarede mig fys og læge ..


Kommentér på:
Ondt i lænden.

Annonce