{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

ondt i lænden {{forumTopicSubject}}

hej
jah har som sagt rigtigt ondt i min lænd, er dette normalt, min mor siger det er, men for satan kunne ikke engang sove hele natten pga det eller så kom ud a sengen, ringede os til vagtlægen, men han sagde jeg bare sku ta en panodil og ligge mig, men er mere intr i om det er noget der snart går over?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ondt i lænden
  • #1   21. jun 2009 det er højest sansynlig fordi det hele gir sig, så det er meget normal. har selv døjet meget med det, men det er nu blevet meget meget bedre

  • #2   21. jun 2009 Hvor langt er du henne?


  • #3   21. jun 2009 er kun 15 uger henne ?
    men jah det er heller ikke så slemt nu, men det kommer barre nogen gange, og så det virkelig slemt smiley men min mor synes så os jeg pylre,(heh ringer til hende hver gang noget gør ondt :P)


  • #4   22. jun 2009 Jeg døjer også med ondt i lænden. Jeg vågnede i nat og kunne dårligt slæbe mig ud til toilettet, regner nu bare med det er fordi der er ved at være så meget læs på at det hele bliver lidt ømt, men ja snak med din læge om det, det gjorde jeg tidligere i min graviditet og jeg fik nogle forholdregler jeg skulle tage mig med hvordan jeg skulle ind og ud af en bil, sengen, hvordan man kunne dyrke sex og bedst fik jeg på skrift at jeg ikke måtte støvsuge:D så den hænger manden på nu:)

  • #5   22. jun 2009 jah okay, men er ved a ringe til lægen nu:)
    haha men min mand er kun hjemme hver 3 uge så ville være træls ikke a måtte støvsuge smiley puha har 2 store hunde der fælder meget i tiden nemli smiley hehe
    men ja det er ikke til a holde ud hvis det er sån det ska være resten a tiden, altså har prøvet det i starten men der havde jeg os gået en go del, så der fik jeg bare besked på a sku ligge mig ned nogle dage til det blev bedre:)


Kommentér på:
ondt i lænden

Annonce