{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Ihhhh hvor er jeg nervøs... {{forumTopicSubject}}

Det er så dumt, men jeg er bare så nervøs for NFscanning imorgen. Jeg har ikke nogen grund til at tro at der er noget galt, men det er bare næsten for godt til at være sandt.. Puhaaa.. heldigvis er det kl 9 imorgen, så det er om under 12 timer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihhhh hvor er jeg nervøs...
  • #1   28. jan 2009 Kan godt forstå dig, tror de fleste har det sådan.
    Men det jo heldigvis ikke så tit der er noget at komme efter.. Så det skal nok gå :o)


  • #2   29. jan 2009 Jeg er også SÅ nervøs for min NF scanning. Jeg syns tiden går så langsomt og jeg er så nervøs for noget er galt.

  • #3   29. jan 2009 Iben - Åhh jeg vil vide hvordan det gik, hvad sagde de til dig? Er nemlig møg jaloux over at du er til NF scanning.

  • #4   29. jan 2009 Hej Iben.
    Gik det godt ??



  • #5   4. feb 2009 Hejsa synes da lige jeg vil dele min oplevelse... Jeg er helt ny herinde men jeg var til NF idag, det er 2 gang jeg bliver scannet, fordi jeg blev rykket 2 uger ved sidste scanning, så der kunne de ikke lave min NF. Jeg er nu sat til d. 12/8. Det er en KÆMPE oplevelse af se den lille der på skærmen. Både min kæreste og jeg sad med tårer i øjnene af bar glæde. Det hele bliver så virkeligt. Vi fik lavet den der riskoudregning og den lød på 1: 15391 og hun sagde at det var et meget fint tal. Det var rigtig dejligt lige at få bekræftet at alt var som det skulle være nu hvor man endnu ikke selv kan mærke liv dernede smiley Glæder mig til at læse om alle jer andres forløb og dele glæder og bekymringer med jer smiley

  • #6   4. feb 2009 Smiler. Ja var det ikke også bare dejligt at se den lille. :o)
    Så bare vent til du skal til MD scanning.

    Ja det var et flot tal, mit lå kun på ca. 2500 men var stadig i den lave ende sagde hun.


Kommentér på:
Ihhhh hvor er jeg nervøs...

Annonce