{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

mistet glæden ved at være gravid {{forumTopicSubject}}

jeg har en søn på næsten 8 måneder, og det har helt tiden været planlagt at vi skulle have vores børn tæt og sådan blev det også. jeg var ellevild da jeg opdagede at jeg var gravid og glædede mig vild meget til at kunne mærke liv igen.
men nu er jeg så 17+5 og har mærket en lille smule liv, men overhovedet ikke i samme grad som den første, jeg føler mig ikke gravid og det kan ikke ses endnu, og som det er nu glæder jeg mig ikke som jeg gjorde med den første.
nogen der har en ide til hvordan jeg får glæden tilbage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mistet glæden ved at være gravid
  • #1   30. jan 2009 Den skal nok komme så snart der bliver mere liv og man kan se det, men grunden til at glæden måske ikke er så stor denne gang er at du har en lille som fylder hele din hverdag og du har ikke så meget overskud denne gang til at gå op i det som første gang

  • #2   30. jan 2009 ja det kan godt være det er sådan noget. for glæder mig slet ikke, det er som om jeg slet ikke var gravid.

  • #3   30. jan 2009 Det er MEGET normalt at have det som du har det nu, så lad være med at føle dig forkert eller noget. Jeg tror mange kommer gennem sådanne perioder og har selv været igennem flere af dem selvom det er første gang.
    Hvis du snakker med din læge eller jordemoder om det vil de også sige at det er ganske normalt at føle det sådan. Dine hormoner begynder også at spille ind selvom du ikke selv kan mærke dem. De giver dig voldsomme op og ned ture.
    Jeg har selv sidde ude på toilettet om natten og grædt i vilden sky fordi jeg ikke gad være gravid og så ugen efter var jeg så lykkelig over det.

    din glæde skal helt sikkert nok komme igen. Slap af, og giv dig selv lidt ro til at finde glæden igen, den skal nok komme. Måske ikke i morgen men lige så stille når du mærker mere og kommer til næste scanning og det bliver mere virkeligt og nærmer sig mere vil det komme mere frem.

    ens hjerne spiller en ufatteligt mange (og urimelige) pus når man er gravid. Er du nervøs så snak med læpgen om problemet. men har selv haft en periode hvor jeg var så ulykkelig at jeg hellere ville dø. Spørg mig ikke hvorfor.. ændret sig har det i hvertfald. jeg ved bare nu at jeg ikke selv har kunne styre det, det var bare noget jeg skulle igennem.

    men det er flot at du opretter indlægget om din tvivl. Det er ikke alle der tør, men det er godt at du kommer ud med det. det føles tit rart når man sidder og er frustreret over det og går med det indeni så lige få det ud. Det havde jeg også brug for dengang


  • #4   30. jan 2009 Hmm nu er jeg ikke ret god til at hovedregne men hvor gammel var din søn da du blev gravid. vi overvejer nemlig at prøve at blive gravid igen, måske ikke lige nu men snart vores datter er 3 mdr...

  • #5   30. jan 2009 jeannie H: tak det er rart at vide at der i hvert fald er en der har haft det på samme måde, håber snart den kommer igen, synes den har været væk temmelig længe nu.

    lisbeth H: han var ca 3-3½ måned


Kommentér på:
mistet glæden ved at være gravid

Annonce