{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

argh sygehuset i Aalborg :@ {{forumTopicSubject}}

ihh altså har været syg fra mandag til søndag i sidste uge blev så frisk igen der, men allerede mandag røg jeg ned med ondt i nyren, mit eneste forslag var nyrebækkenbetændelse, men var os lidt i tvivl da jeg ik fik feber, smerterne var dog så kraftige at jeg blev nød til at finde på fødegangen, kom derud til tjek og alt så fint ud med HCG osv men blod og æggehvider i min urin, de sender mig så hjem og siger jeg skal kontakte min læge om torsdagen, ligger

så tirsdag med rigtig høj feber, knald mange smerter over alt og bare sløj, vi kontakter så lægen og kommer derind, hun siger så at det nok er nyrebækkenbetændelse, hmm jah okay, får så nogen piller mod det og hun siger hvis der bliver det mindste eller de ikke hjælper ringer du derud, får det så DÅRLIGERE om aften og min mor ringer på fødegangen igen, har 40,1 i feber og har rigtig ondt, kommer derud og de kører en strimmel igen, stakkels barn tænker jeg bare for hendes hjerte rytme er ikke under 170, efter nogen timer derude kommer jeg så hjem igen.

igår onsdag var jeg så til tjek derude og min feber var der heller ikke, hendes hjerte startede igen meget højt men faldte så med tiden.

idag ringede jeg så og skulle have svar på min urin prøve ved lægen, fortæller så hende sekrætæren at jeg får det meget dårligt at pillerne, og hun ville li tage fat i min læge og ringe tilbage, hun siger så jeg skal ringe til sygehuset og snakke med dem, og fortælle dem det hele, men i det jeg sidder på sygehuset allerede pga den tid jeg havde fået for lang tid siden siger jeg så at jeg bare li snakker med dem nu her for jeg var derinde,!
spørg hende lægen jeg snakker med om jeg skal blive ved med at spise de piller når jeg får det dårligt af dem, og feber, så siger hun jah det synes jeg du skal, så kommer hun tilbage med svar fra min nye urin prøve som ingenting viser, og spørg derfor igen "når den nu er negativ er der så grund til jeg spiser de piller når jeg bliver syg" jah det skulle jeg altså .. Ehm .. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh sygehuset i Aalborg :@
Kommentér på:
argh sygehuset i Aalborg :@

Annonce