{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.850 visninger | Oprettet:

far? mor..?hvad sker der for der dem!? {{forumTopicSubject}}

Tja dette bliver meget langt, så er i advaret! smiley

Jeg har altid været fars lille prinsesse, men det ændrede sig så småt efter jeg fik barn..men fra start: Mine forældre blev skilt og det tog meget hårdt på min far, som jeg måtte trøste, (jeg var ca 17 dengang) overtale ham til at blive boende i sit hus og overbevise ham om hvor meget jeg elskede ham (og min søs og bror) for at forhindre ham i at begå selvmord.. Jeg støttede ham meget oz da han fik en hjerneblødning og lå i tyskland, og kun jeg fik beked og måtte fortæll familien alt, og sygehuset der havde mit nummer hvis han skullgå bort! men han kom sig. Så da jeg blev 23 blev jeg gravid, han kom sjældent og jeg begyndte at besøge ham mindre pga økonomi og rejsen hjem til ham. Vi blev uvenner kort før min søns barnedåb pga min eks. Han så min eks mere end mig og min søn! vi diskuterede og han kottede kontakten til mig og valgte min eks fremfor mig og min søn. Jeg inviterede ham dog til barnedåben, hvor han kun lige kom i kirken og var væk igen med det samme det sluttede, festen nægtede han at komme til. Jeg snakker sjældent med ham nu og er 24 og min søn 1½ år. han har set min søn måske 4 gange i alt. Danni ved ikke hvem hans morfar er, så ham vist kun en enkelt gang efter dåben. han tager ik kontakt til mig og vi snakker kun sammen, jhvis jeg ringer. prøver jeg at diskutere eller snakke med ham om det, er han klar til at slette mig fra sit liv...igen..Argh sys det er skrækkeligt han ter sig sådan når jeg har støttet ham så meget. Jeg græder ikke over at miste ham hvis det sgu ske, han har været på sygehus 2 gange nu og sidst troede lægerne han ville dø. han overlevede men passer slet ikke sig selv. han æder meget, arbejder meget, bevæger sig for lidt, og har hørt at hans hus ligner lort..
Ja jeg gider ik hjælpe ham mere, har virkelig prøvet, men han skider bare på mig. Julegaver eller fødselsdag er der heller ik noget af mere. sjovt nok har han lavet samme nummer med mine to andre søstre, (de er 30 og den ene har oz børn)og de snakker heller ik med ham mere.. Det er da trist at han vælger mig fra men jeg synes det er allermest synd for min dreng der ikke kender sin morfar smiley

Ja sagde jo det ville blive langt og fik ik engang fortalt det om min mor hehe, trængte vist bare til luft, så må lave et andet indlæg om min mor oz så hihi

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
far? mor..?hvad sker der for der dem!?

Annonce