{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

hvornår skal man søge læge?? {{forumTopicSubject}}

hej . jeg har tit tænkt på hvornår man endelig skal søge læge . jeg er gravid i 11 uge . og har de sidste par dage haft und i den ene side . døjer med forstoppelse . jeg troede det var dette . så fik noget for det . men syntes det foresætter . og så nu her til aften har jeg meget kvalme . ? hvor ondt eller skidt skal man have det før man søger læge ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår skal man søge læge??
  • #1   17. mar 2009 tror måske jeg venter til i morgen . og ringer til min ejen læge .
    eller lige se tiden and .

• #2   17. mar 2009 jeg ville ringe til lægen i morgen. det jo ikke godt hvis du har gået med forstoppelse i flere dage.
    Jeg har haft ondt í underlivet siden uge 5, fordi hun heletiden udvider sin bolig. Har morgen kvalme hver dag. Så det kan jo også være det.

• #3   17. mar 2009 hvis du er nervøs bør du som hovedregel ringe til læge eller jm...
    du skal hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, de kan jo altid bedømme det bedre end os "almindelige" mennesker smiley

• #4   18. mar 2009 tror heller ikke man bare skal ringe til vagtlægen.. synes desværre mange her inde ber folk om at ringe til vagtlægen.. man skal nok tænke om man kan gå til dagen efter eller om det er akut.

• #5   18. mar 2009 Det skader aldrig at ringe...
    man behøver jo ikke stille op, nogen gange er det nok bare med en samtale... og er man usikker kan det sommetider være rart lige med en snak...

jeg mener heller ikk man bare skal troppe op, vi har været med Noah til vagt lægen 2 gange, fordi det har været høj feber. og et meget skidt lille barn...

hvor derimod min venindes lille dreng knap skal hoste 1 gang før så sidderhun der ude...

Kommentér på:
hvornår skal man søge læge??

Annonce