904 visninger
|
Oprettet:
hvornår skal man søge læge?? {{forumTopicSubject}}
hej . jeg har tit tænkt på hvornår man endelig skal søge læge . jeg er gravid i 11 uge . og har de sidste par dage haft und i den ene side . døjer med forstoppelse . jeg troede det var dette . så fik noget for det . men syntes det foresætter . og så nu her til aften har jeg meget kvalme . ? hvor ondt eller skidt skal man have det før man søger læge ??
jan 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 106 Svar: 613
eller lige se tiden and .
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
Jeg har haft ondt í underlivet siden uge 5, fordi hun heletiden udvider sin bolig. Har morgen kvalme hver dag. Så det kan jo også være det.
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
du skal hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt, de kan jo altid bedømme det bedre end os "almindelige" mennesker
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
man behøver jo ikke stille op, nogen gange er det nok bare med en samtale... og er man usikker kan det sommetider være rart lige med en snak...
jeg mener heller ikk man bare skal troppe op, vi har været med Noah til vagt lægen 2 gange, fordi det har været høj feber. og et meget skidt lille barn...
hvor derimod min venindes lille dreng knap skal hoste 1 gang før så sidderhun der ude...
hvornår skal man søge læge??