Ondt ved sex :( {{forumTopicSubject}}
Hej tøser..
Håber virkelig I kan hjælpe mig herinde, måske i har prøvet noget nær det samme?
Efter jeg fødte min søn for ½ år siden, har sexen været ret mangelfuldt desværre..
Inden jeg blev gravid og også i graviditeten havde vi absolut ingen problemer med at sexe ofte, og vi er begge meget glade for sex
Men efter min 8 ugers undersøgelse ved lægen var der intet galt overhovedet, var helet fuldstændig dernede (blev klippet og derefter syet ved fødslen), og vi havde sex lidt tid derefter og der var overhovedet ingen smerte eller ubehag, derfor undrer det mig meget at når vi prøver nu gør det sindssygt ondt på mig dernede !
Nærmest som om han ikke kan komme helt op uden det bliver ømt og gør ondt dernede
Det er ved at gå mig og min mand ret meget på slf og har os tænkt på at ringe til lægen, men nu vil jeg lige høre jer om i har prøvet det samme efter i havde været til 8 ugers undersøgelsen..
For det er det som jeg synes er mest underligt, at det ikke gjorde ondt først og nu gør det..??
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 177
Men prøv og kontakt din læge han vil sikkert kunne hjælpe dig videre.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Har ikke lige så meget forstand på det der ømme muskler, men ja jeg må jo en tur til lægen så...
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Jeg har problemer med at min livmoder til tider kan være øm, f.eks. under ægløsning .. Så når vi havde sex, og manden kom for langt op, gjorde det mega NAS !! Nu er det kun i bestemte stillinger, hvor det kan gøre ondt.. Men vi har prøvet os frem, og har fundet de stillinger som passer os begge bedst, når min livmoder er generet... Har i evt prøvet med andre stillinger??
Men vil sige at du skal snakke med din læge??
jun 2010
Og med hensyn til ægløsningen, så har jeg aldrig haft det problem før, det er først kommet efter vi havde sex efter min 8 ugers undersøgelse, derfor det er lidt underligt :s hehe
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
jun 2010
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 312 Svar: 1.298
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
jun 2010