{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

En masse spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Ja fra jeg testede positiv forleden og til nu, har meldt sig en masse spørgsmål.

Jeg er kun 4 + et eller andet, så man føler ikke rigtig helt at man tør stole på det, meget kan jo nå at ske.

Men hvornår var i til det første lægebesøg, var i både til et hvor i bare fik lavet en test og så et senere hvor i fik lavet vandrejournal ? eller hvordan, tænker bare lidt om min læge gider se mig så tidligt til vandrejournal osv ?

Både igår og idag føler jeg er at der er en der står og hiver i mit underliv, ikke at det gør ondt, men føles alligevel en smule ubehageligt, er det normalt ?

Og sidst men ikke mindst, ja så har jeg allerede tanker i forhold til hvordan vi skal gøre når vi ikke er gift, hvordan det evt skal gøres med julen og hvilke ting vi skal ha... suk... håber virkelig det bare er sådan i starten, og jeg lærer at kunne slappe lidt af og tage tingene senere..

Ja det var lige en masse tanker og spørsmål, som jeg lige havde brug for at kommer ud med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En masse spørgsmål...
  • #1   1. jun 2009 Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, ringede jeg til lægen og kom derned et par dage efter, så tog hun en test mere, og så sad vi og snakkede om jeg ville beholde det osv. da jeg kun lige var fyldt 18 på daværnde tidspunkt, og så fik jeg nogle foldere med hjem amt en bog hvor man kan følge graviditeten uge for uge, og så ca en uge efter fik jeg en ny tid hvor vi så lavede en vandre journal, og hun undersøgte mig og alt det...

    Så tror da egentlig bare at du ska derned inden for den meget nære fremtid... Men der sker jo ingenting i bare og ringe til dem og fortælle du har testet positiv osv osv, ogom hvornår de vil se dig... (:


  • #2   1. jun 2009 jeg tog t lægen da jeg var 9 uger henne, og der fik jeg lavet vandrejournal og fik taget blodprøver og div. Gad ikk ta t lægen før, da jeg har aborteret 1 gang, og ville være mere sikker denne gang, for jeg sys det var vildt træls jeg havde været ved lægen dengang. Mange læger vil også først se en omkring uge 9, til den første undersøgelse... Men der er selvfølgelig mange der gerne vil være sikker på testen er positiv, og tar derfor til lægen...

    Mig og min kæreste er heller ikk gift endnu, men det ka jeg altså ikk se et problem i...

    med hensyn til smerter, så tror jeg det er meget normal, tingene begynder jo at gi sig, og det vil selvfølgelig ka mærkes... så længe du ikk har meget ondt g bløder, så ska du ikk være nervøs...


    Sidste men ikk mindst... 1000 gange tillykke med graviditeten håber alt går som det ska, og at du får en fantastisk graviditet


  • #3   3. jun 2009 Jeg ringede til lægen få dage efter jeg testede positivt, og fik en tid til første læge undersøgelse i uge 9, hvilket jeg var igår.
    der fik jeg en gyn. undersøgelse, blodprøver, og så snakkede vi lidt om de forskellige ting som der nu er omkring den tidlige graviditet:)
    tusind gange tillykke med graviditeten, og disse smerter du har, er ganske normale.


Kommentér på:
En masse spørgsmål...

Annonce