{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv sikke en lortedag
  • #1   22. jul 2009 Øv æøv smiley Håber ikke der er noget i vejen.. Hvad lød tallene på?

  • #2   22. jul 2009 Jeg forstår udmærket din bekymring jeg fik også et lavt tal ved min datter smiley og skulle også ha den moderkage prøve, det gør ret ondt smiley men det viste sig der ikke var noget galt så det var jo dejligt smiley der er sikkert heller ikke noget galt ved dig, jeg krydser ihvertfald fingre for dig smiley

  • #3   22. jul 2009 talet var 1 til 259 prøver at vende det til noget positivt men det er ikke helt så let som jeg troede. sik den beske at det kun føles som at få taget en blodprøve så skulle ikke være bange. og så selvfølgelig risikoen om spontan abort men der var chancen ikke så stor. de siger også at det fleste gange at der ikke er noget men er bare så bekymret.
    dana hvor lang tid gik der før du fik svar??


  • #4   22. jul 2009 Nej jeg tror heller ikke du skal være så bekymret for der er en latterlig scanning sys jeg, jeg har 2 børn før min datter og der var der ikke noget der hed NF scanning der kiggede de bare ja det ser fint ud og så var det, det!! og de fejler heller ikke noget smiley jamen der gik ca en uge så havde jeg svar

  • #5   22. jul 2009 okay håber bare snart at det er overstået men har desværre først tid 1330 så der er jo lang tid til endnu. men håber bare det bedste, det er jo min første gang med det hele og der er jo så mange ting der skal tænkes igennem hvis det nu skal være at der er noget galt.

  • #6   22. jul 2009 Ja der er lang tid til øv øv...men lad være med at tænke så meget over det, selvom jeg ved godt det er meget svært, men det bliver bare værre af det for man gør sig selv sindsyg af det, det skal nok gå godt altsammen smiley

  • #7   22. jul 2009 håber jeg også at det gør vil prøve at sove lidt for så tænker jeg ikke så meget over det.

  • #8   22. jul 2009 Ja det lyder som en go ide smiley

  • #10   22. jul 2009 ved ikke kønnet, men ved godt at jeg kan få kønnet bestemt ved det da det er kromosomerne der bestemmer kønnet xy som er dreng og og xx som er pige men nu ønsker vi ikke at vide kønnet lyder måske mærkeligt men vi tager det som det kommer

  • #12   22. jul 2009 Har jeg også prøvet - mener mit tal var 1 til 120.
    Jeg synes ikke du skal være nervøs for selve prøven - jeg kunne ihvertfald intet mærke. Vi ventede også 1 uge på svar - og det er selvfølgelig lang tid at vente, da man selvfølgelig er nervøs for svaret.
    Til mig sagde de, at hvis det var positivt ville jeg få brev efter 1 uge - ellers ville jeg høre telefonisk indenfor et par dage.
    Men.. men i langt de fleste tilfælde er svaret altså positivt - og det var det også her - vi har idag en skøn rask datter på 20 mdr. Jeg kender mange der har haft forhøjet risiko og fået taget prøven som intet har vist og ingen hvor der virkelig har været noget.
    Så det skal også nok gå godt hos dig ..... held og lykke med baby.


  • #13   22. jul 2009 så er jeg kommet hjem fra næstved og vil sige at det ikke gjorde ondt med selve stikket men da de tog prøven var den en blanning mellem smete og at det killede.
    om en uge får jeg så svar glæder mig allerede. men vil sige hvis der er andre der skal prøve det skal man ikke være nervøs.


  • #14   22. jul 2009 Bliver svaret ikke negativt hvis der ikke er noget galt?? Man tester jo da positiv for klamdia, halsbetændelse eller sådan nogle ting....

Kommentér på:
øv øv sikke en lortedag

Annonce