{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid - spontan abort
  • #1   7. aug 2009 Jeg var 9 uger henne første gang jeg aborterede, og jeg tror der gik omkring 3 mdr så var jeg gravid igen. Jeg kan godt forstå du er bange for det skal ske igen, den tanke kommer man desværre nok ikke udenom. Men rigtig meget held og lykke til jer smiley

  • #2   7. aug 2009 Held og lykke..
    Jeg aborterede i uge 6.. og der efter prøvede vi ikke. da det var med min eks. men nu har jeg en dejlig kæreste vi venter os en bette og er nu i uge 26 smiley


  • #3   7. aug 2009 jeg var 11 + 4 sidst jeg mistede, men det var en gravitet uden for livmoderen

  • #4   7. aug 2009 hejsa jeg aborterede i uge 7. holdt pause 1 måned, og blev gravid igen efter 2 måneder... Har kun aborteret den ene gang, og er nu i uge 23+1... Du er nød t at lade vær at tænke over det, for hvis du stresser over det, ka det fremprovokerer en abort, men ved godt det ikk er nemt, det sad også i mit hoved konstant, og 1000 gange tillykke med graviditeten. sys du ska kræve en tidlig scanning, så du ka få ro i sjælen og nyde graviditeten

  • #5   7. aug 2009 held og lykke smiley Kan godt forstå du er nervøs. Men mon ikke den bliver hvor den skal, bare husk at passe på dig selv.

    Ja jeg aboterede i uge 7 og det er først lige ved at være ovre, så er ikke gravid endnu smiley Er ret sikker på at det skete fordi jeg er psykisk nede for tiden, stresset/let deprimeret..
    Men blev jo også opereret for graviditet udenfor livmoderen og der blev jeg gravid efter første mens. Vi er åbenbart nogle af dem det går stærkt for... håber også at den lille lander det rigtige sted og bliver der næste gang.


  • #6   7. aug 2009 Jeg var i uge 6 første gang og der gik kun en menses til jeg var gravid igen ( vi får hormoner for at det kan lade sig gøre ) og anden gang fik jeg i uge 8 afvide at fostret var dødt, er ikke gravid endnu da vi venter på menses inden vi kan prøve igen.

  • #7   7. aug 2009 tak, har stadig lidt svært ved at forstå at jeg er gravid igen! selvom vi har prøvet lidt over et år efter SA.. Denne gang virker det os mere rigtigt. Sidst havde jeg ondt og allerede et par dage efter jeg testede positiv kom der lidt brunt udflåd... Var hos lægen igår hvor jeg fik taget en test og fik lavet en GU .. Alt så ud til at være fint..
    Må prøve at gemme frygten væk og finde glæden frem!
    tak for svarene!


  • #8   7. aug 2009 Hejsa, jeg mistede en i uge 9 og blev gravid igen måneden efter og har i dag en skøn knægt på halvanden og venter nu en lille ny til marts :o)

Kommentér på:
gravid - spontan abort

Annonce