{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

gravid:-) / spontan abort {{forumTopicSubject}}

Godmorgen piger smiley

Var så heldig, at teste positiv i weekenden og har også været ved lægen og fået det bekræftet smiley

Nå men nu er jeg så heldig, at jeg ikke har nogle forfærdelige symptomer osv. Det eneste jeg mærker er, at jeg er en smule mere træt og en del mere sulten smiley Derfor synes jeg os det er utrolig svært at vænne sig til tanken og er der nu os noget osv. Nogen der kender det?

For det andet, hvordan osv med spontan abort? Nogen der har prøvet det, som har lyst til at fortælle lidt om hvordan det starter? Bløder man meget, har man mange smerter og er man overhovedet i tvivl? smiley

Undskyld på forhånd for at være endnu en førstegangs gravid der bare har alt for mange bekymringer og spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid:-) / spontan abort
  • #1   5. jul 2012 du skal bare slappe af og nyde det og ikke have nogle bekymringer smiley sådan gjorder jeg første gang tog tingene som det kom. smiley

    Håber der kommer nogle flere på banen med termin i marts så gruppen kan blive større smiley


  • #2   5. jul 2012 jeg testede også positivt i lør og døjer meget med ømme bryster, kvalme, sure opstød, så min apetit er stort set ikke eksisterende.

    Jeg blev som 18 årig gravid, og havde også disse gener, bare ikke ligeså voldsomme som nu, og jeg mistede.. så tror ikke man er *mere* gravid fordi man har flere gener.. har en veninde der har fået to smukke børn, og hun har kun oplevet træthed.. så nyd at du ikke døjer med kvalme osv!:)



  • #4   5. jul 2012 puh...slip de tanker:) Ingen bekymringer på forskud...

    Men i mit tilfælde startede jeg med at bløde, det blev kraftigere og blev undersøgtat lægen der kunne se min livmoderhals var lidt åben da jeg kom hjem, kunne jeg mærke et puf i min mave og jeg gik på toilettet, hvor der galdt en klump på str. med en femmer ud...


  • #5   5. jul 2012 Jeg vil sige lad være med at tænke og spekulere i det. Det er kun til belastning for dig hvis du skal gå og tænke symptomer hele tiden. Og tilykke med det. Fik du ikke en bog ved lægen? Der står ALT det i nemlig.

  • #6   5. jul 2012 prøv at tag det med ro, og vend det inde i hovedet, hvorfor skulle den ikke blive siddende... hvorfor skulle det ikke vare din tur til en lille guldklump om 8 mdr:-)


  • #7   5. jul 2012 1000 tak allesammen. Kan godt høre jeg pylrer lidt smiley hehe.

    Nej fik ingen bog. Han tog bare en test, så snakkede vi lige lidt og så fik jeg en tid i starten af august til blodprøver osv... Tror ikke han ville ind på alt for meget så tidligt. Han var super flink osv og er glad for ham som læge, men synes os det hele måske var en smule overfladisk i forhold til hvad jeg havde håbet og forventet smiley
    Nok fordi man er ny i det og har en masse spørgsmål osv.. smiley


  • #8   5. jul 2012 Uha den bekymring kan jeg godt huske, jeg havde det fint det første stykke tid og så fik jeg kvalme, kvalmen sluttede brat efter 3 uger og så begyndte jeg faktisk at savne den for det var det eneste symptom på graviditet jeg havde, man bekymre sig hele vejen igennem, tror det er meget normalt og alle siger 'lad være med det' men det kan man ikke, så når man begynder at mærke liv SÅ bekymre man sig når baby er stille og SÅ bekymre man sig for at føde for tidligt, man elsker jo det lille væsen så tror ikke man kan lade være, jeg bekymrede mig også konstant, jeg vidste ALT om spontan abort og missed abort og graviditet uden for livmoderen, simpelthen ALT det negative havde jeg undersøgt om, HADER GOOGLE FOR AT HJÆLPE MIG!! Men man kan desværre ikke lade være, men jeg kan kun sige som alle andre..
    LAD VÆR MED AT BEKYMRE DIG!! Nyd at du er gravid..


  • #9   5. jul 2012 Tak for det Natasja.. Dejligt det ikke kun er mig smiley Jeg skal nok prøve ikke at bekymre mig.
    Vil nyde det og håbe tiden flyver afsted så jeg kan komme til de første undersøgelser snart smiley


  • #10   5. jul 2012 Da jeg blev gravid, nåede jeg at mærke ligamentsmerte, have lidt kvalme, være træt og være meget sulten. Og forresten mega ømme/spændte bryster..
    Jeg havde lidt brunligt udflåd hele tiden. Men blev scannet, og alt så fint ud, det kunne man godt have i starten.
    Så fik jeg taget hcg prøve, som så fin ud, og en igen 3 dage efter, som desværre ikke var steget.
    Derfor vidste jeg at jeg ville miste. Og det gjorde jeg også smiley
    Det gjorde ikke ondt. Det kom bare som alm. mens, og så blødte jeg bare nogle store slimklumper ud (undskyld detaljerne).
    Jeg blødte i 3 døgn, og så var det slut.
    Jeg var ikke i tvivl, da man jo ikke skal bløde sådan når man er gravid.
    Men jeg mærkede ingenting op til.
    Det var først efter jeg havde mistet, at mine bryster blev normale igen.
    Jeg nåede kun at være ca 6 uger henne..

    Håber det bedste for dig. og Tillykke..


  • #11   5. jul 2012 Mange tak smiley

    Det er heller ikke fordi jeg overhovedet tror at jeg ender med en spontan abort og tænker slet ikke på det smiley Var bare interesseret i symptomerne og hvordan det startede smiley Så tak til jer der har forklaret..


  • #12   5. jul 2012 Bare husk at du godt kan få blødninger uden at det er abort.
    Jeg blødte da jeg var ca 6+... åh, hvor var jeg bange og ked. Men har den smukkeste lille datter på 1 år nu. Der var intet galt.


Kommentér på:
gravid:-) / spontan abort

Annonce