{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Skal man være urolig eller ej?? {{forumTopicSubject}}

Hele dagen idag har bette pigen ikke bevæget sig som hun plejer, faktisk har hun været mere stille inde i maven.... Ud over hendes stiltilstand, ja der har jeg haft en del plukveer, hvor min mave har været meget hård hele dagen, og det har både været ved at være ude og gå og side og slappe af ligeså stille.... Og den er forblevet hård hvis jeg har været stående og efterfølgende sætte mig ned.....

Er det noget jeg skal kontakte FG for eller skal jeg bare tage det stille og roligt??

Normalt på dette tidspunkt plejer hun at mosle rundt, men det gør hun ikke.... Jeg kan godt provekere hende, men det er meget lidt hun bevæger sig.... Og ja når man er vant til hun bevæger sig rigtig meget og pludselig ændre adfærd, bliver man en smule bekymret.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal man være urolig eller ej??
  • #1   17. aug 2009 hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.. sådan har jeg det.. vi har et super sundhedsnet, hvorfor så ikke bruge det... self. bliver aktiviteten mindre jo længere hen du kommer på termin, men du skulle gerne kunne mærke hende hverdag.

Kommentér på:
Skal man være urolig eller ej??

Annonce