{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.636 visninger | Oprettet:

Fortælle det på en sjov måde? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før set nogle rigtig gode idéer til hvordan man kan fortælle til en forældre at de skal være bedsteforældre/at man er gravid.

Min veninde er gravid og vil gerne fortælle det på en sjov/overraskende måde.

Nogen der har nogle gode idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortælle det på en sjov måde?
  • #1   23. aug 2009 min kærestes niece og nevø, havde fået 2 hvide t-shirts på hvor der stod at de henholds vis skulle være fætter og kusine. Ku man ikke lave et par t-shirts til dem hvor der stod de skulle være bedsteforældre??

• #3   23. aug 2009 Jeg så lige på min mave om en der havde tegnet en lille prik på maven,og så en talebobel hvor der stod: Hej mormor, og så havde hun spurgt sin mor om hun lige ville tjekke noget eksem hun havde på maven... den synes jeg bare er så sød smiley

• #4   23. aug 2009 Jeg lavede en ramme med et billede af graviditetstesten hvor der stod, at de ville få et billede der lignede bedre omkring maj (terminen). De kunne slet ikke finde ud af hvad det skulle betyde....hehe.
    Min lillebror var sikker på at det var et termometer....

• #5   23. aug 2009 min svigerinde købte to krus hvor der stod mormor og morfar på smiley

ellers så hvis hun kan vente til hun skal til scanning, så tage et af scannings billederne og sætte i glas og ramme og give dem det smiley

min søster fortalte jeg det til, da vi tidligere havde snakket om at vi kunne arve deres barnevogn når deres datter blev 2-3 år for så skulle de ikke bruge den mere... deres mindste bliver 1 år i morgen...
    vi var så ude og kører med barnevognen og skulle over og hente den store i børnehave. så sagde jeg til hende
    "søs vi kommer også til at skulle bruge en barnevogn før end først beregnet......... da du skal være moster!" og så var hun sku nær kørt galt med barnevognen og den lille smiley haha

• #6   23. aug 2009 vi var hjemme hos min datters farmor og farfar, og de stod i køkkenet og var igang med at finde deserten frem, da min datters far siger til dem, farmor og farfar kom lige her ind vi skal lige snakke med jer.

der gik lidt inden de forstod det, farmor forstod det først så grinte hun og kom med et hvin hvorefter hun så siger forstår du det ikke vi skal være bedsteforældre.

det var ret sjovt også fordi farfar blev ved med at spørge hvad vi skulle snakke med dem om, han fattede ingen ting før farmor sagde det smiley

• #7   23. aug 2009 jeg vil skrive en sm til min mor og far der skal stå

kære mormor og morfar, jeg er nu (antal uger) gammel og jeg forventes at se jer første gang den 24/3 2010 mvh

you never know

• #8   23. aug 2009 Jeg hørte om nogen som havde inviteret familien på kaffe og under deres kopper havde de så sat et mærke hvor der stod: Jeg ska være far og jeg skal være mor...
    Når de så drak af koppen kunne man jo så læse det, hvis man altså lagde mærke til det...

Vi lavede en ramme hvor der stod:

I kan ikke med det samme
    få et billede i denne ramme.
    Men til januar næste år
    i et rigtigt billede får
    for inden vinteren er omme
    storken på besøg vil komme

Den var et hit...

• Helle N
    Helle N Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #10   24. aug 2009 Vi tog et billede af NF scanningsbilledet og sendte det rundt til vores forældre. De havde overhovedet ikke REGNET med graviditeten, så der var lidt postyr, da min mor især modtog det. Hun kunne ikke helt se, hvad "det" var. Efter noget tid faldt tiøren ! Hun var på arbejde og råbte til sine kollegaer... jeg skal være mormor !!!!! Her modtog hun så en masse kram og lykønskninger, mens de alle så mms'en... herefter ringede hun til os.... Min fader blev også ret glad, efter han fandt ud af, hvad det var for et billede.
    Min kærestes forældre var naturligvis også glade. Min svigerfar, måtte simpelthen holde sin lastbil ind til siden og sidde og glo lidt ud i den blå luft. Det gik faktisk først rigtig op for ham, dagen efter haha. Min svigermor var også ret glad. Hun fik os til at love, at vi skulle sige til hende, hvis hun blev alt for overstadig over at skulle være farmor smiley Kærestens lillesøster, tudede, da hun fik mms'en og har svoret, hun vil være hos os meget meget tit, når den lille kommer.

Så for os, var det en super god måde, at sprede budskabet på smiley

• #11   27. aug 2009 Sikke en masse gode forslag!

Nogen der kan rimet til rammen?

Kommentér på:
Fortælle det på en sjov måde?

Annonce