13.636 visninger
|
Oprettet:

9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Fortælle det på en sjov måde? {{forumTopicSubject}}
Jeg har før set nogle rigtig gode idéer til hvordan man kan fortælle til en forældre at de skal være bedsteforældre/at man er gravid.
Min veninde er gravid og vil gerne fortælle det på en sjov/overraskende måde.
Nogen der har nogle gode idéer?
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Min lillebror var sikker på at det var et termometer....
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
ellers så hvis hun kan vente til hun skal til scanning, så tage et af scannings billederne og sætte i glas og ramme og give dem det
min søster fortalte jeg det til, da vi tidligere havde snakket om at vi kunne arve deres barnevogn når deres datter blev 2-3 år for så skulle de ikke bruge den mere... deres mindste bliver 1 år i morgen...
vi var så ude og kører med barnevognen og skulle over og hente den store i børnehave. så sagde jeg til hende
"søs vi kommer også til at skulle bruge en barnevogn før end først beregnet......... da du skal være moster!" og så var hun sku nær kørt galt med barnevognen og den lille
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
der gik lidt inden de forstod det, farmor forstod det først så grinte hun og kom med et hvin hvorefter hun så siger forstår du det ikke vi skal være bedsteforældre.
det var ret sjovt også fordi farfar blev ved med at spørge hvad vi skulle snakke med dem om, han fattede ingen ting før farmor sagde det
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
kære mormor og morfar, jeg er nu (antal uger) gammel og jeg forventes at se jer første gang den 24/3 2010 mvh
you never know
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Når de så drak af koppen kunne man jo så læse det, hvis man altså lagde mærke til det...
Vi lavede en ramme hvor der stod:
I kan ikke med det samme
få et billede i denne ramme.
Men til januar næste år
i et rigtigt billede får
for inden vinteren er omme
storken på besøg vil komme
Den var et hit...
jan 2009
Følger: 1 Svar: 1
Min kærestes forældre var naturligvis også glade. Min svigerfar, måtte simpelthen holde sin lastbil ind til siden og sidde og glo lidt ud i den blå luft. Det gik faktisk først rigtig op for ham, dagen efter haha. Min svigermor var også ret glad. Hun fik os til at love, at vi skulle sige til hende, hvis hun blev alt for overstadig over at skulle være farmor
Så for os, var det en super god måde, at sprede budskabet på
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Nogen der kan rimet til rammen?
Fortælle det på en sjov måde?