{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Fortælle det til folk... {{forumTopicSubject}}

Hvornår fortalte i på jeres job at i var gravide??

Ja og

Hvornår fortalte i det til de børn/ det barn i har i forvejen???


Lyder måske mærkeligt, men synes det fylder meget for mig lige nu, altså hvornår jeg/vi skal fortælle det til hele verden at der er en lille ny på vej!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortælle det til folk...
  • #1   12. okt 2008 Jeg er jo kun 6 + 1 henne idag.....

  • #2   12. okt 2008 ved min første graviditet var jeg heller ikke nervøs over det eller noget....

    Men denne gang er jeg bare så nervøs over et eller andet jeg ikke rigtig kan sætte ord på.....
    Bilder mig selv lidt ind at nu har jeg ondt i maven eller sådan noget.... uhh... tænk hvis jeg nu taber den lille bebs......

    Tror bare at jeg er vildt nervøs for at miste.....


  • #3   12. okt 2008 Jeg fortalte det min familie med det samme, da lægen havde bekræftet det, og chefen fik det at vide da jeg begyndte at bløde.. Jeg måtte ikk tage på arbejde for lægen, så jeg tænkte at han ligeså godt kunne få det at vide, hvis det nu ikk var sidste gang jeg blødte... Og så arbejder jeg på en fabrik, hvor jeg laver hårdt fysisk arbejde.. Men er pga ryggen desværre sygemeldt indtil jeg skal på barsel...

  • #4   12. okt 2008 Jeg fortalte det også med det samme til jobbet, da jeg passer grise og der var mange hensyn der skulle tages.
    Med min datter snakkede vi meget om det og at mor fik stor mave ikke måtte løfte så meget og som tiden er gået og hun kan se maven vokser så har hun enligt forstået meget godt og glæder sig meget.
    Hun er 3 år nu og den lille skulle gerne komme om 17 dage ca


  • #5   12. okt 2008 jeg var faktisk til musse samtale i mandags hos mit job, og besluttede mig for at fortælle der, da jeg var 3 mdr. henne og havde været til scanning synes ikke du skal sige det før til det arbejde og desuden har de ikke krav på det før 3 mdr til din termin...
    Min datter/familie fortalte vi faktisk rimlig hurtigt, da jeg ikke kan holde min mund med sådan noget heheheh...


  • #6   12. okt 2008 Jeg ringede rundt til min familie med det samme, og min søn fik det afvide efter han kom hjem fra hans far men var 13+3 da jeg fandt ud af det

  • #7   12. okt 2008 Min nærmeste familie ved det. fik det af vide for et ar dage siden. jeg er ca. 8 uger henne. samt mine to bedste veninder, de fik det af vide den dag jeg tog en positiv test. alle andre for det først af vide om 1 måned, hvis det er muligt for mig at holde kæft så længe.- som du Janni, er jeg konstant paranoid over at skulle miste barnet... tror hele tiden der er noget galt, både hvis jeg har ondt i maven, samt hvis jeg ikke har mærket noget i et par timer haha.. det er FORFÆRDELIGT smiley

Kommentér på:
Fortælle det til folk...

Annonce