{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Pyha - for tæt på ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle .

Jeg syntes sq godt nok lige at tiden er løbet fra mig, syntes jeg er for tæt på termin nu :o)
- ikke misforstå mig, jeg glæder mig. MEN vil nu gerne nyde min lille Prinsesse lidt længere endnu .

_ De sidste 2 dage har Lærke haft feber, og været snottet . og er det stadig, og VIRKELIG mor' syg..
- Og vil gerne have hun er frisk når han kommer ..

_ De seneste dage er jeg blevet bange for når jeg skal føde. han er den sidste de næste MANGE år, derfor vil jeg gerne have en dejlig oplevelse osv. er bare bange for det går galt, og han skal tages med KS eller et eller andet ..

- Idag er Lærke og jeg igang med og vaske Malik's tøj osv. så det er klar, og for hun skal forstå at Malik snart er ude af mor's mave..
- Når vi spørg hvor Malik er sir hun ''Mor's mave'' det er så sødt ..
... Syntes bare tiden er fløjet afsted, og det hele er ALT for tæt på nu ...

+ min JM har hele tiden sagt han var lille & jeg var lille i forhold til min Graviditet med Lærke, og ja den anden dag læste jeg min Vandrejournal fra dengang med Lærke og samlignede med den jeg har nu ..

Ja tak, der er stoooor forskel .
i uge 33 med Lærke vejede jeg 73,5kg
Og uge 33 med Malik vejede jeg 63kg ..
rimelig stor forskel + i 33uge vejede Malik 600gr. mindre end Lærke gjorde
sidste JM besøg sagde hun osse, at hun regnede & jeg selv skulle regne med og føde omkring 37uge !.. WHAT .. det er jo om lidt !!
Forventer ikke og føde uge 37 men, er jo nødt til og gøre ALT klar til deromkring =)

Puhaaa ... sikke alt det jeg fik skrevet håber i vil Læse

Mvh Lykke 34+5


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pyha - for tæt på !
  • #1   19. sep 2009 Lykke- ja tiden går skisme hurtigt, her er der kun 3 mdr tilbage og sys lige jeg har testet positiv. Jeg kan så bare intet gøre klar hverken værelse eller noget. Jeg kan købe ind og så pakke det i papkasse, vildt hyggeligt.
    Men er nu sikker på at du nok skal få en god fødsel, og at den vil forløbe som den skal :o) God bedring med prinsessen.

    Knus Maria


Kommentér på:
Pyha - for tæt på !

Annonce