{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Kan ikke mere :( {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ik holde min graviditet ud mere..
Jeg har været moden siden uge 20 og derfor vil de gerne løsne mine hinder her den 13. hvis jeg ikke har født, hvilket de regner med jeg har. Har de sidste dage har rigtig rigtig ondt for neden, og nederst i maven (lige over venusbjerget).. Og det gør ondt HVER gang hun bevæger sig fordi der er så lidt plads smiley
Ringede til fødegangen igår og snakkede med en rigtig sød jordemoder som sagde at det lød som om der er optakt til noget, og at jeg skulle slappe så meget af som muligt, men det er bare lidt svært når man er alene med en 4årig. Har været sammen med familie her i julen og omkring nytår, så de fortjener også noget tid alene.
Har konstant ondt midt på ryggen og i lænden og har det bare sådan ubehageligt indeni..

Iiih.. Sku ud med det. Ved godt det er myter alt det med at sætte det igang selv, men tager alligevel imod råd med kyshånd.
Vil ha den her baby ud NU og slippe for al det her ubehag! Det minder på ingen måde om min sidste graviditet bortset fra at jeg har ondt samme steder som jeg har nu, lige inden mit vand gik. Men mit vand er jo ik gået!

Knus Isaa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke mere :(
Kommentér på:
Kan ikke mere :(

Annonce