20. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
:'( Vil ikke være gravid længere :'( {{forumTopicSubject}}
Jeg kan virkelig snart ikke mere
Sys ikke det er sjovt længere ..
Jeg elsker at være gravid og nyder og mærke den lille og se min fine mave .. Men nu sys jeg altså ikke det er sjovt længere ..
Har gået hjemme siden uge 12 pga ryg og bækken og det bliver bare værrer og værrer .. Jeg har konstant det VILDESTE smerter forneden , kan ikke holde til noget , skal ligge mig bare jeg har sat op en lille times tid eller ryddet op en halv time .. Så er jeg helt død ..
Jeg har det bare skidt
Både physisk og fysisk ..
Kæresten og jeg har ikke haft sex i jeg ved ikke hvor længe og er så bange for at han finder andet - ved jeg self godt at han ikke gør ( håber jeg ) men det er bare så hårdt at gå og have lyst til ham men at han ''trækker'' sig lidt væk fra mig fordi han ved at det ikke bliver til noget og at det gør ondt på mig .. Så han vil ikke gøre mig ked af det og blive skuffet selv ..
Jeg kan bare ikke holde det ud mere .. Har bare lyst til at tude .. Vil bare have baby ud ..
Og der er bare stadig 3 mdr endnu JEG VIL IKKE MERE ..
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her har bare brug for at komme ud med det
Tak til dem der gad læse ..
Knus en meget ked af det Lullee
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Jeg er ikke gravid, og da jeg var det, nåede jeg ikke så langt, så jeg har ikke prøvet at være i din nuværende situation.. Men kan godt sætte mig ind i din situation, og fårstår godt du er ked og træt af det. Og den følelse skal du have lov til at have. Heldigvis kommer der noget fantastisk ud af det her, så der er lys for enden af tunlen:) Og mhs til din mand, forstår jeg godt at du er bange, men der er ikke andet at gøre end at snakke med ham om det... fortæl ham hvad du tænker, og så er jeg sikker på han nok skal fortælle dig at han har fuld forståelse og du ikke skal bekymre dig om det mindste:) Håber du finder lidt ro:)
Mvh Brina
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
Har godt læst om dig den gang det skete Ikke sjovt og gøre mig ondt ..
Men tak for de opmundrende ord ..
Han laver heller ikke andet når jeg snakker med ham om det - ingen tvivl om det men det er sq hårdt alligevel .. For nej et forhold er ikke bygget op på sex men jeg har jo selv en mega stor lyst til ham puha ..
Han vil jo også gøre alt for mig og gør det også .. men det er sq hårdt at føle sig så hjælpe løs at man bare ingen ting kan ..
Men ja der kommer jo det mest fantstasike ud af det , men det er ikke altid nemt og forholde sig til .. øvøv
- Lullee
mar 2008
Lige nu er det hele bare ikke nemt og dreje tankerne til noget positiv .. Jeg kan intet , og vi har desværre været så uheldige at det hus vi lejede i august mdr er fuld af skimmelssvamp og fugt , så vi står og skal finde noget andet -- hvilket der ikke bare lige hænger på træerne .. Vores udlejer er dum som en dør og gider intet gøre - eller jo han lover højt og helligt men gør intet ved det .. Vi skal nu til at køre en sag på ham da han ikke vil give os vores indskud tilbage - men mener at han skal bruge de penge på at sætte huset i stand for .. Så vi har nu siden jul boet i stuen - kæresten sover på sofaen og jeg på en luft madrasse - så det med at ligge og holde om hinanden bliver ikke til så meget i øjeblikket ..
Alt ramler lige oven i hinanden derfor alting ser så uoverskueligt ud for mig lige nu
Men tak for det gode råd
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 320
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 168
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 7
Jeg har ingen problemer haft med mine 3 første - men den sidste her - puha det var dødens pølse og jeg ku heller ik nyde manden.
Men jeg gav en "hjælpende hånd" med ;o) når trangen var størst, det var han glad for. Det var måske en ide - for det er svært for mænd at skulle sætte den del til side - så hjælp når i er gået i seng - han bliver dejlig overrasket og glad.
efter fødslen har der med de andre heller ik gået mere end 14 dage før "det var op på hesten igen" med denne gang gik der 4 mdr. men så nød vi det på anden vis. selvom jeg var død træt så gav jeg alligevel efter. Ville ikke enden som dem man hører om som lader sin mand vente en evighed...
Tålmodighed tålmodighed - er det bedste og husk når du skal have nr 2 så husk på dette - så det bliver velovervejet for der ender du i det samme når du allerede har det nu med den første -
Jeg ønsker dig al held og lykke med det hele -
Ellers snak med din læge om du evt ku få kejsersnit lidt før -
alle mine er født normalt, men har man så ondt kan det måske komme på tale.
mar 2008
Så dette indlæg har abselut intet at gøre med at jeg ikke er klar eller noget til at få den lille ..
Jeg glæder mig og alt kunne ikke være bedre lige omkring baby ..
Håber i forstår mig nu
mar 2008
Det er bare et helved at være afhæning af manden for at kunne komme nogen steder ..
Jeg kan ikke køre bil
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 77 Svar: 623
Jeg forstår dig alt for godt... Jeg har nemlig også gået hjemme siden ca. uge 12 med smerter... Begyndende bækkenløsning, som desværre har udviklet sig.. Og føler mig sgu som en hykler nogen gange... Især når man får den kommentar at det jo ikke er en sygdom at være gravid
Jeg skal også som du enten lige ligge lidt eller sidde lidt efter at have lavet stort set ingen ting...
Ville bare lige vise min medfølelse, for har desværre ingen gode råd...
Hilsen Louise
mar 2008
Mit er også udviklet sig til bækkenløsning - og det gør bare SÅ ondt ..
men tror lidt folk misforstået at jeg ikke glæder mig til at skulle være mor og at baby kommer .. det er ikke det der er min hensigt ..
sep 2008
Sådan forstod jeg det skam heller ikke
Jeg har det selv på nøjagtig samme måde... Er rigtig træt af det (pånær når jeg ligger eller sidder godt til rette og han sparker) og ville rigtig gerne at det hele var overstået og jeg bare kunne være mor
Og fordi man siger at nu gider man sgu ikke mere.. for det her er ikke sjovt... så betyder det på ingen måder at man vil af med baby og ikke vil være mor
mar 2008
tror jeg lidt at folk opfattede det sårn ..
jeg elsker os og være gravid og nyder når h*n sparker .. jeg kan bare ikke holde swmerterne ud mere
sep 2008
Men vi kan jo trøste os med at det kommer til at være det hele værd og at alt bliver bedre fra vi får de små i vores arme
mar 2008
tak for rådet .
mar 2008
Håber os det kan hjælpe mig
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
mar 2008
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154