{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Motion ? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og tænker om det kun er mig der har svært ved at holde vægten nede her under min gravilitet pga bækken løsning. . Jeg kan dælme ikk bevæge mig ret meget før det gør naller for alvor. . Jeg gør selvfølgelig rent og støvsuger osv men gå ture og motion i almindeligehed er simpelthen for uoverskueligt. . Nogle der ligger inde med et godt råd eller nogel gode ideer ?

Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion ?
  • #1   5. mar 2010 spis sundt og prøv pg se om du ikke kan gå lidt stilli g roligt deter sundt og gå lidt ture når men har bæggenløsning

  • #2   5. mar 2010 Når du har bækkenløsning bør du holde dig meget langt fra støvsugeren, gulvvask ol. du skal huske på de aktiviteter du laver skal foregå med parelelle. og husk fødder og næse skal pege samme retning:-) men som de andre spis sundt og gå små ture som du kan holde til...

  • #3   5. mar 2010 her har du nogle gode råd jeg fandt da jeg var gravid.

    Gode råd
    Undgå at vride i kroppen.
    Undgå at sidde med benene over kors eller i skrædderstilling.
    Stå med lige vægt på begge ben.
    Bær så lidt som muligt, og hold altid byrden tæt ind til kroppen.
    Undgå foroverbøjninger, lad andre ordne støvsugning, gulvvask og sengeredning.
    Tag ikke for store skridt.
    Tag trappen et skridt ad gangen. Tag elevatoren, hvis det er muligt.
    Sæt dig baglæns ind i bilen og drej rundt med parallelle ben. Læg evt. et stykke silke, nylon eller plastik på sædet.
    Brug stødabsorberende sko (gummisåler)
    Hvil dig ofte - aflastning betyder ikke det samme som at være passiv.
    Husk at sex kan foregå på mange måder. Brug fantasien, det må bare ikke gøre ondt i bækkenet.
    Vend dig i sengen med parallelle ben og brug en aflang pude mellem benene og evt. et glidelagen.
    Sørg for, at dine bevægelser er symmetriske, også ved øvelser til f.eks. fødselsforberedelse.



  • #4   5. mar 2010 Ja jeg ved det godt :o) Gik på sådan et bækken holds halløj da jeg ventede Oliver. .Men støvsugning og det der hører med kan jeg ikk undgå, vi er fem personer og nu og to hunde så det kan jeg slet ikk komme udenom :o( Men av av det kan også mærkes. . Har sådan et bælte til at sætte omkring mit bækken så det kan støtte lidt og brugte krykker sidste gang og det regner jeg også men jeg kommer til når jeg kommer lidt længere hen denne gang. . Har en søn herhjemme på otte måneder så det er ikk meget afslapning det bliver til. . Det er bare svært at holde sig helt sund når man er lækker sulten 24/7 smiley Men må brøve og købe ind efter der ikk er noget snask at komme efter og se om det kan hjælpe. .Tak for de gode råd allesammen :o)

Kommentér på:
Motion ?

Annonce