{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.945 visninger | Oprettet:

udflåd... måske lidt klamt {{forumTopicSubject}}

ja synes overskriften burde advare mod at det er et ret klamt spørgsmål jeg tumler med smiley

for har her i dag lagt mærke til at mit udflåd lugter MEGET ar rusten metal eller våd rust, og på en eller anden måde også lidt som sådan en god toilet spand, med daggamle mens bind i.
kan den lugt evt skyldes svamp ? eller ?
godt nok har mængden også været øget den sidste uges tid, men det er meget i bølger hvor meget der kommer...

i må meget undskylde det ret uhumske emne, men synes ikke jeg gider ringe til lægen hvis det ikke er noget....

synes jeg har været mere end nok ved lægen pga proteiner i urinen :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udflåd... måske lidt klamt
  • #1   11. mar 2010 har du også proteiner i urinen ? for det er kun idag og muigvis igår det har lugtet, og min km sagde at jeg har proteinerne i urinen pga udflåd :o/

  • #2   11. mar 2010 Altså hvis du har svamp i skeden, er du ikke i tvivl. Det klør og sviger. Det har det gjort de 2 gange jeg har haft det. Men hvis det fortsætter og stadig lugter imorgen, ville jeg da lige kontakte lægen.

  • #3   11. mar 2010 da jeg havde svamp efter jeg havde født min datter sved eller kløede det ikke....

    men gider næsten bare ikke mere læge nu, har været ved lægen en gang om ugen den sidste måned pga proteinerne i urinen.... og har også været der en del pga de ikke kan finde ud af hvorfor min datter hoster hele tiden, og på det nærmeste hoster lungerne ud.... så hellere vente til onsdag når jeg alligevel skal derop igen smiley


  • #4   11. mar 2010 altså det kan betyde flere ting, det kan være en blærenetændelse, men det ved jeg det ikke er, for det har lægen tjekket...

    det KAN også være et tegn på svangerskabs forgiftining men er det ikke når det "kun" er protein jeg har, for har ikke skyggen af nogen af de andre tegn...


  • #5   11. mar 2010 ja det ved jeg det er, men har mere øget end normalt, og det lugter grimt smiley

    er anden gangs men havde ikke skyggen af problemer da jeg ventede min datter...


Kommentér på:
udflåd... måske lidt klamt

Annonce