Er jeg stadig gravid? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg testede positivt i tirsdags og fik det bekræftet hos lægen torsdag. Er 4+5
Jeg synes det er lidt svært... Jeg har meget lidt symptomer, ikke noget der ikke kunne skyldes andre ting. Har jo self udebleven mens, men det er nærmest det eneste.
Jeg har ikke blødt og har kun haft milde ligamentsmerter, men det har jeg heller ikke haft de sidste dage.
Jeg ved jeg er fjollet men jeg synes det er hårdt at gå og vente på at finde ud af om alt er i orden - der er meget lang tid til NF eller lægebesøg om en måned, hvor jeg i princippet godt kan gå rundt med en mislykket graviditet
Kan jeg vide alt er ok på nogen måde? Hvad gør I her i den første tid, hvor jeg synes usikkerhed dominerer? Det er som om man først er RIGTIG gravid efter NF, før det går man bare og afventer en dom :S
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
mar 2008
mar 2008
men er du gal hvor er der længe til og hvis jeg sku vente helt til nf så tror jeg nok jeg ville gå ud a mit goe skind.. så føler virkelig med dig søde
mar 2008
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 74
Jeg har kun ømme bryster og udbleven mens så kender godt den følse om af være itvilv:)
Da jeg vente Lasse have jeg heller ikke andet end jeg kaste op et par gange og ømme bryster o selvføglig udbleven mens og der blev da Lasse ud af det
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 14 Svar: 224
Jeg synes bare jeg læser om folk der så kommer til scanning hvor fosteret er dødt Det er næsten det værste synes jeg! Har lyst til at blive ved med at teste for at sikre mig at den er god nok
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Det eneste der måske ville kunne bekræfte dig er at teste et par gange mere, den vil jo blive mere & mere positiv
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
feb 2010
Hvor er I søde at berolige mig og skrive i min tråd, det varmer og gør mig lidt mere tryg igen
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Men du er selvfølgelig gravid - prøv bare at tro på det og nyd tiden.....det siger jeg også af og til til mig selv
Tror tidligst du kan blive scannet i uge 7....
P.S køb dig nogle flere tests og nyd synet af de to streger
feb 2010
Jeg vil gerne fortælle det til min familie når jeg er på besøg i midten af maj, hvor jeg er 7 uger henne cirka, for jeg ved ikke hvornår jeg ser dem igen (vi bor i forskellige ender af landet), men jeg har jo ikke lyst at fortælle det hvis jeg allerede har tabt :S
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Var til scanning i uge 6+noget pga fertilitetsbehandling, så scanner man tidligt. Men allerede i 9. uge var jeg afsted igen fordi jeg var sikker på jeg havde mistet da jeg intet som helst mærkede til nogen ting...
Alt har dog været ok ved begge grav. indtil nu, men det er nogen gange at ønske at man bare ville have det en lille smule dårligt for at få det bekræftet :o)
En g. test vil være positiv måske i længere tid end du er gravid hvis du mister. Alt efter hvor højt hcg tallet er og hvor langt du er henne. Den kan måske være positiv en måned efter du har været gravid så det er ikke den bedste måde at få det bekræftet på...
Og ja - man kan sagtens have en MA uden nogen som helst symptomer hvor det først bliver opdaget til en scanning.
Men nyd det nu og lad være at spekulere..... (nemt sagt ikke). Det er de hårdeste uger rent psykisk at komme igennem, når først du har set lille fis og mærket de første spark kan du slappe af igen :o)
Tænk på dem der brækker sig fra morgen til aften fra dag 1 til dag 240... :o)
Er jeg stadig gravid?