{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.753 visninger | Oprettet:

Er jeg stadig gravid? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg testede positivt i tirsdags og fik det bekræftet hos lægen torsdag. Er 4+5

Jeg synes det er lidt svært... Jeg har meget lidt symptomer, ikke noget der ikke kunne skyldes andre ting. Har jo self udebleven mens, men det er nærmest det eneste.

Jeg har ikke blødt og har kun haft milde ligamentsmerter, men det har jeg heller ikke haft de sidste dage.

Jeg ved jeg er fjollet men jeg synes det er hårdt at gå og vente på at finde ud af om alt er i orden - der er meget lang tid til NF eller lægebesøg om en måned, hvor jeg i princippet godt kan gå rundt med en mislykket graviditet

Kan jeg vide alt er ok på nogen måde? Hvad gør I her i den første tid, hvor jeg synes usikkerhed dominerer? Det er som om man først er RIGTIG gravid efter NF, før det går man bare og afventer en dom :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg stadig gravid?
  • #2   25. apr 2010 Altså i de tre graviditeter jeg har haft(en blev desværre til SA) men der har ikke været nogle tegn før jeg begyndte at kunne mærke sparkende : ) Skal dog sies at da jeg ventede Nanna blev en NF ikke tilbudt og jeg takkede nej til det da jeg ventede jeppe, fik en terminsscanning da jeg var 19 uger henne : )

• #3   25. apr 2010 hva er en sa?

• #4   25. apr 2010 Spontan abort : )

• #5   25. apr 2010 oki smiler

• #6   25. apr 2010 kan godt forstå dig ..går selv med den samme tvivl jeg testede positiv hjemme og svagt positivt ved lægen ,men hun sagde til mig fordi jeg ingen symtomer haved sku jeg komme igen den3 maj og få taget en test til..jeg har heller ikk haft min mens i 3 uger så jeg håber meget den stadig er poitiv den 3..
    men er du gal hvor er der længe til og hvis jeg sku vente helt til nf så tror jeg nok jeg ville gå ud a mit goe skind.. så føler virkelig med dig søde

• #8   25. apr 2010 natasha.. ved godt det ikk er min tråd..men jeg har lige et spørgsmål..jeg er nemlig nervøs for jeg måske går rundt med dødt foster hvor bare kroppenikk har opdaget det og ikk er igang med a udstøde det det er derfor jeg ikk har fået min mens kan det godt la sig gøre ? ved godt du ikk er læge smiler

• #9   25. apr 2010 Du kan jo bare være en af dem der slipper for alle symtomer smiley
    Jeg har kun ømme bryster og udbleven mens så kender godt den følse om af være itvilv:)
    Da jeg vente Lasse have jeg heller ikke andet end jeg kaste op et par gange og ømme bryster o selvføglig udbleven mens og der blev da Lasse ud af det smiley

• #10   25. apr 2010 Det føles bare for nemt og godt til at være sandt, og vil vel gerne have beviser.

Jeg synes bare jeg læser om folk der så kommer til scanning hvor fosteret er dødt smiley Det er næsten det værste synes jeg! Har lyst til at blive ved med at teste for at sikre mig at den er god nok

• #11   25. apr 2010 Jeg har termin idag & det er altså først de sidste 14dage jeg har haft nogen symtomer overhovedet, det eneste der har kunne bekræfte mig var hans aktivitet smiley ++ også mine scanninger, da der var 3mdr tilbage i kunne man ikke se jeg var gravid på nogen måder.
    Det eneste der måske ville kunne bekræfte dig er at teste et par gange mere, den vil jo blive mere & mere positiv smiley

• #14   25. apr 2010 Bare rolig mit eneste symptom har været ømme bryster og jeg er i uge 15 nu, jeg så min lille baby for 10 dage siden og det lille hjerte bankede derudaf smiley Har ikke haft ondt i maven, kvalme, ligaments smerter eller noget andet.

• #15   25. apr 2010 Hvad koster en scanning og hvor tidligt kan man få lavet en?

Hvor er I søde at berolige mig og skrive i min tråd, det varmer og gør mig lidt mere tryg igen

• #17   25. apr 2010 Den urolighed og nervøsitet er vi vist mange som oplever, før eller senere......

Men du er selvfølgelig gravid - prøv bare at tro på det og nyd tiden.....det siger jeg også af og til til mig selv smiley

Tror tidligst du kan blive scannet i uge 7....

P.S køb dig nogle flere tests og nyd synet af de to streger smiley

• #18   25. apr 2010 Jeg vil teste lidt mere og glæde mig lidt over det hele

Jeg vil gerne fortælle det til min familie når jeg er på besøg i midten af maj, hvor jeg er 7 uger henne cirka, for jeg ved ikke hvornår jeg ser dem igen (vi bor i forskellige ender af landet), men jeg har jo ikke lyst at fortælle det hvis jeg allerede har tabt :S

• #19   25. apr 2010 Nu har jeg læst dit indlæg, men kun de første par svar, og ved så ikke om da andre har svaret som jeg gør nu, men hvis jeg var i din situation, at der er længe til NF skanning osv, så ville jeg da gøre det så nemt som det er, at tage en G-test smiley

• #20   26. apr 2010 Jeg hører også til dem der ikke har haft et roligt øjeblik til jeg har set hjertet slå (især 1. gang)....
    Var til scanning i uge 6+noget pga fertilitetsbehandling, så scanner man tidligt. Men allerede i 9. uge var jeg afsted igen fordi jeg var sikker på jeg havde mistet da jeg intet som helst mærkede til nogen ting...
    Alt har dog været ok ved begge grav. indtil nu, men det er nogen gange at ønske at man bare ville have det en lille smule dårligt for at få det bekræftet :o)

En g. test vil være positiv måske i længere tid end du er gravid hvis du mister. Alt efter hvor højt hcg tallet er og hvor langt du er henne. Den kan måske være positiv en måned efter du har været gravid så det er ikke den bedste måde at få det bekræftet på...
    Og ja - man kan sagtens have en MA uden nogen som helst symptomer hvor det først bliver opdaget til en scanning.

Men nyd det nu og lad være at spekulere..... (nemt sagt ikke). Det er de hårdeste uger rent psykisk at komme igennem, når først du har set lille fis og mærket de første spark kan du slappe af igen :o)
    Tænk på dem der brækker sig fra morgen til aften fra dag 1 til dag 240... :o)

Kommentér på:
Er jeg stadig gravid?

Annonce