{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Fysisk og psykisk drænet... {{forumTopicSubject}}

Havde termin igår, men ingenting sker der..
Jeg ved godt at der kan gå et par uger endnu hvis jeg er uheldig, men nu har jeg efterhånden ikke mere at tære på...
Jeg har slet ikke overskud til vores søn på 21 mdr. Synes at jeg er sur og skælder ham ud hele tiden. Min kæreste forsikrer mig om at jeg altså ikke er så slem og at han ikke lider overlast.. Men når man er vant til en vis standard mht børne'håndtering' så føles det bare ikke rart ikke at ha' det fornødne overskud..
Jeg kan ikke engang sætte mig lidt på gulvet og lege med ham mere, for jeg kommer sgu aldrig op igen..

Jeg ligger i sengen hele dagen når jeg kan komme til det.
Jeg er psykisk fuldstændigt udtømt og kan ikke overskue særligt meget.. Jeg har det fysisk dårligt ( kvalme ) når jeg tænker over det hele...

Var til lægen igår med Malik fordi at han har lidt svamp i munden, og fik lige lægen til at mærke på maven nu vi alligevel var deroppe, og han mente ikke at baby var på vej ud sådan lige med det samme........................

Jeg fødte Malik 14 før termin og det er nok en af grundene til at jeg er så udkørt nu for havde ikke forventet at gå terminen ud denne gang heller...

Jeg ved godt at det bare er en lille fase her til sidst, men synes godtnok ikke at det er spor sjovt mere.. smiley

Andre der har prøvet at ha' det som jeg i slutningen af graviditeten ?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fysisk og psykisk drænet...
  • #1   17. jul 2008 Hej Stine
    Jeg føler virkelig med dig...
    har prøvet noget lidt hen af det samme..
    jeg havde bækkenløsning med min den sidste og havde bare mange smerter...... blev sygemeldt flere måneder før tid....
    har så to piger i forvejen en der er 10 nu og en der er 4..... hende på 4 er MEGET aktiv og en der afprøver ALT....
    jeg gik 15 dage over tid.... og jeg var bare træt og brugt til sidst.... jeg orkede ikke at aflevere mine børn...fik den store kørt med naboen til skole.. og var min mand ikke hjeme så han kunne aflevere hende på 4 ja så kom hun ikke afsted... så var hun hjemme hos en kedelig træt og sur mor..... det var altså synd......
    vores familie tog pigerne en uge lige ved min termin..... de mente jeg havde brug for fred og ro til at komme igang men intet skete der..... veerne kom og gik..bedst som de var på højkant stoppede de....
    hos jordemoderen tud brølede jeg for jeg magtede ikke mere... hun sagde lille pigen var helt nede og klar... løsnede hinder og sendte mig hjem... 1 døgn sagde hun...... fik veer som igen stoppede..... kom en uge efter og hun kiggede godt nok noget.... så løsnede hun hinderne igen og sagde at nu stod hun altså MEGET langt nede.... men intet skete... på 14 dagen en fredag var jeg til samtale på sygehuset og skulle komme igen om tirsdagen til at blive sat igang.. jeg tudede for hvorfor skulle jeg vente en hel weekend og stakkels mine børn med den sure og ugidelige mor.... men så lørdag morgen bedst som manden var kørt..... som et lyn fra en kalr himmel haglede veerne bare ned over mig .. og jeg måtte ringe manden hjem..... og så kan du tro det gik stærkt.. fra 1 ve og 25 min frem lå jeg endelig med lille pigen i mine arme ... træt og lykkelig!
    ALT held og lykke til dig om at det snartgår i gang... ved godt det ikke er nu jeg skal sige det.. men tænk ikke på hvornår bare slap af og vent.... og nyd din store søn så længe du har ham alene snart er han storebror smiley


  • #2   17. jul 2008 Det lyder ikke særlig sjovt... Jeg krydser fingre for at bebsen kommer i dag smiley
    Held og lykke


  • #3   17. jul 2008 Mille - Puha ja , dine symptomer er mine... Man ligger bare og har ondt af sig selv og gider ikke mere....
    Har ligget i sengen hele dagen og har tvunget mig selv lidt op for at få noget at spise.. Går op i seng om lidt igen....
    Tænkte godt at i nok ville tænke på om det mon var igår da jeg ikke var online.. Men nej desværre, havde bare ikke kræfter til at side på computerstolen. Kan også mærke nu at jeg ikke skal sidde her meget længere...

    Anja - Åh det lyder godtnok som en hård omgang du havde der !!!! Det må virkeligt ha' været frygteligt. Og specielt at din mand måtte afsted og du skulle stå for det hele alene smiley
    Men godt at det pludseligt gik så stærkt og endelig var overstået...
    Så kan jeg godt se at jeg er bedre stillet og ikke har det helt så slemt... Min kæreste er hjemme og langtidssygemeldt ( traume på jobbet ) så han er der hele tiden til at hjælpe til. + hente og bringe nu jeg ikke kan mere..

    Tanja - Tak smiley Håber jeg også !


  • #4   17. jul 2008 Åreh Stine - har du ikk en fødsel du skal nå til??
    her er der liv og glade dage.. bare ikke nok til det er tid :O(
    jeg har kvalme om aftenen, og føler slet ikk jeg har nogen appetit..
    har været til jm idag, har også skrevet en opdatering..
    jeg kan først blive sat i gang når jeg er 42+0, så går bare og håååååååååber på at gå i spontan fødsel, for så sker det lidt hurtigere.. alligevel tør jeg ikke håbe for meget, for det tager ret hårdt psykisk synes jeg..

    den med den fysiske energi kender jeg godt.. er også helt drænet.. har slet ikke lyst til noget som helst, og bliver let super ked af det...


  • #5   17. jul 2008 Stine: ja det var lidt surt men han var der osse så snart jeg ringede.. det mest komiske var han lige havde spurgt og der var der intet så jeg sagde bare kør og 10 min eter måtte jeg ringe ham hjem så han kunne aflevere børn og køre mig ind ggggg
    du må se at komme igang og få det overstået... vi skal jo se det lille vidunder smiley


  • #6   17. jul 2008 Sonne -
    Ok så er du også ved at være psykisk opbrugt nu ?! .... Er helt færdig i disse dage..
    Men hávde jo også regnet med at føde op til 14 dage før så det er lidt et "chok" det her....

    Der skal ingenting til før jeg er totalt tudemarie og jeg er altså normalt ikke sådan tudetypen..
    Idag har jeg bare ligget ovenpå og holdt mig for mig selv, for hver gang Nicki har været og spørge hvordan det går, så har jeg ikke kunne holde tårene tilbage.. Dødirriterende !!!

    Ja vi må bare håbe på at der snart sker noget for os begge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Anja - Det var da heldigt at han ikke var kommet så langt smiley .... Men ja, sådan noget sker som regel når man lige har en anden plan..
    Skal gøre mit bedste. Jég er i hvert fald rigeligt klar !


  • #7   17. jul 2008 Stine - ja.. jeg er simpelthen helt nede psykisk.. kan slet ikk ha der ikk sker mere end der gør..
    er også totalt tudemarie..
    men heldigvis har kæresten sørget for kæreste aften idag, så vi skal i drive-in bio.. meget rart...


  • #8   17. jul 2008 stine... vil tænke på dig hver dag og ønske for dig der snart sker noget..... jeg vil altså se babyer...... .-)

  • #9   17. jul 2008 Mille - jeg melder mig ind i "pivi" gruppen.. hehe.. jeg er os totalt tudefjæs..
    heldigvis mobber jesper mig ikke, han støtter mig, og sørger for jeg ikke skal lave alt muligt, bare koncentrere mig om at føde vores barn...


  • #10   18. jul 2008 Mille og Sonne
    - Nicki støtter også mig, men han har bare ikke det store overskud i forvejen, Han er psykisk mærket efter røveri på hans arbejdsplads for 4 mdr siden..
    Så jeg føler ikke rigtigt at jeg bare kan sige at jeg går op og ligger mig i sengen hele dagen og så skal han tage sig af Malik...
    Han har nærmest influensa agtige symptomer i øjeblikket og meget hovedpine.. Ikke så fedt når det var mig der burde få al opmærksomheden og omsorgen...
    Selvfølgelig støtter og hjælper han, men det er sgu lidt svært når han bare får galoperende hovedpine af at aflevere og hente Malik i dagpleje når vi ikke har bilen smiley
    ( støtter ham selvfølgelig i hans 'sygdom' men når man selv er udkørt og har smerter så er det svært hele tiden at tage hensyn )

    Så det bliver 'spændende' at se hvordan han klarer fødsel og det hele denne gang. Især når vi så også har Malik at tage os af samtidig.......

    Men han er heldigvis sød og hensynfuld så meget han kan. Og trøster mig når jeg er nede..


  • #11   19. jul 2008 Mille og Stine - godt råd, slap heeeeeeeeeeeeelt af.. for det andet tager psykisk på dig..
    jeg er begyndt at lave så lidt som muligt fordi jeg røg så meget psykisk ned at jeg ikke bestilte andet end at være totalt tudemarie..
    jeg er stadigvæk ikke gået i fødsel, og tror heller ikke det sker førend jeg bliver sat igang..
    bare lidt hårdt med tanken om han er skønnet til at veje 4kg ca, også kommer han først om 14 dages tid..
    puha, det kan jeg nærmest ikke overskue..
    jeg kan godt følge dig lidt i hvordan du har det..
    jesper har jo sit arbejde han også skal passe.. så han har jo heller ikk det store overskud..
    men alligevel gør han da hvad han kan lige som nicki..

    ååååååhhhhhhhhhhh.... kom nu bare en af os......


Kommentér på:
Fysisk og psykisk drænet...

Annonce