{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Victoria P
Victoria P
Tilmeldt:
8. apr 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Svar på spørgsmål - Skoleprojekt (: {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har vi så opretttet en ny post, med lidt flere oplysninger osv. ..

Spørgsmål:
Hvordan oplevede I fødselen?
Hvad syntes I om aborter. Godt/skidt?
Er det psykisk hårdt at være gravid?
Er fysisk hårdt at være gravid?
Er det godt at få børn, mht. økonomi, arbejde og parforhold?

Vi vil også blive rigtig glade hvis vi må låne billeder af jer, af scanninger eller lignende (:

Håber virkelig I vil svare. Det vil hjælpe os ekstremt!

Hilsen Julie, Victoria og Mille.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar på spørgsmål - Skoleprojekt (:
  • #1   9. apr 2008 1: Første gang var det positivt da jeg havde en fast jorde-moder hos mig/os under hele forløbet og forklarede hvad der skulle ske osv. Personalet på afdelingen var søde og hjælp-somme.
    Anden gang nåede jeg at få 3 forskellige Jorde-mødre og det var stressende og forvirrende. Og lå med veer i 11 timer og det skulle bare overståes, da det bare gjorde ondt af h....til og var udmattet. Glæden var stor fordi vi skulle se vores reng for første gang, men var også bange pga. hvordan kroppen reagerede under veerne osv. men ellers gik det ok.

    2: Aborter syntes jeg er ok, hvis der konkluderes at barnet er sygt, men at få aborter pga. man ikke kan styre sig i fuldskab og ligger med en fra højre til venstre er dybt god nat, så må man lærer at styre sig.

    3: Både og.....man har jo så mange bekymringer om barnet nu har det godt, spiser man nu rigtigt osv. men sådan er det mange gange når man er første gangs gravid.

    4: Fysisk hårdt...næh.....man bliver mere træt, men ellers syntes jeg ike at det var hårdt.

    5: Et vupti barn er jo et vupti barn, så må man gøre hvad man kan for at få tingene op at køre idnen termin, men vi planlagde det efter vi beggehavde job, fast bolig og et godt og tsabilt parforhold. Og om det er godt at planlægge det sådan...det er op til en selv, men vi havde mere ro da alt var på plads.


  • Victoria P
    Victoria P Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #2   9. apr 2008 1OOO tak for svaret!.. Det kan vi sagtens bruge (:

Kommentér på:
Svar på spørgsmål - Skoleprojekt (:

Annonce