{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Er SÅÅÅ skruk {{forumTopicSubject}}

Alle mine veninder skal snart føde, har lige født eller lige blevet gravid... øv altså....

Jeg vil SÅ gerne være gravid igen og mærke liv i maven og så bare have den følelse af at nu bliver man snart mor (igen)

Bare tanken om at få en lille ny igen, får mine æggestokke til at råbe, skrige og danse...
Når jeg ser et lille nyfødt barn på billed eller irl, uhhhhhada det kan jeg slet ikke og manden vil ikke have barn nr to nu.... rigtig øv...

Noah bliver 2 til december og jeg vil helst ikke have for stor alders forskel på mine børn... så mener selv godt vi kan begynde at prøve nu, men når manden ikke vil nu, så har jeg jo et problem, for jeg vil ikke "snyde" ham for at få et barn... det kommer der jo intet godt ud af, eller jo et barn... smiley

Ville ikke noget med dette, nok bare ud med det, da ingen gider at høre på hvor skruk jeg er hele tiden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er SÅÅÅ skruk
  • #1   28. jul 2010 jeg var også skurk inden jeg blv gravid

• #2   28. jul 2010 Ejj kender det også alt for godt.. Hehe
    Alle mine veninder har lige født og var egentlig ikke så skruk mere men så kom kærestens søster og sagde hun var gravid.. Og nu er det bare helt vildt slemt igen... Øv øv..

Men mon ikke manden selv kommer og siger til når han er klar til barn nr 2?? Det kommer sikkert uventet smiley

• #3   29. jul 2010 uuh kender det alt for godt. Er også rigtig skruk men har dog valgt at drosle lidt ned selvom han intet har sagt, men kunne se mig selv udefra og jeg ville måske nok blive sindsyg af at høre på mig selv, så det er et under at han ikke er blevet det og har sagt at jeg gerne måtte snakke om det. Men har valgt at slappe lidt af for som sagt ville jeg nok ikke have kunne holde mig selv ud så er taknemlig for at han har kunne.

Men han er heller ikke helt klar endnu, men synes også der er gravide maver over det hele, og kunne så godt tænke mig at få et barn med ham. Og helst heller ikke så der er for lang tid mellem Papaya og den lille så de kan lege sammen, og hun bliver 2 år til februar, og der skal jo også lige gå ca. et år inden jeg bliver gravid efter p-pillerne og den lille kommer. Så bliver hun nok 3+ år og har altid sagt til mig selv at jeg ville have kortere tid mellem mine børn end der var mellem mig og min søster for der var lige præcis så lang tid mellem at vi ikke kunne lege sammen.

• #4   29. jul 2010 Jeg var skruk max 8 uger efter sidste fødsel.....

Håber jeg sørme ikke jeg bliver igen!! Ikke flere grav. til mig helst.. Men man styrer jo ikke de skide hormoner selv vel ;o)

Kommentér på:
Er SÅÅÅ skruk

Annonce