{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid, - Farvet hår : - (
  • #1   4. aug 2010 det tror jeg nu ikke. Jeg har fået lagt striber 2 gange i min graviditet og lille bebse har det altså fint.

Men hvor langt er du henne?

• #3   4. aug 2010 Bare rolig... selvom det ikke er sundt at farve hår under graviditeten, så er det næppe noget han dør af.

Det farlige ved at farve hår er de allergiske reaktioner han kan få senere i livet og kemikalierne i hårfarven kan have indflydelse på dit barn i maven.

MEN det er altså sjældent og jeg har ALDRIG hørt om nogen hvor det har skadet barnet så alvorligt inden i maven!

• #5   4. aug 2010 Har det så svært med piger der farver hår under graviditeten....!!!! Men holder min mening for mig selv "#¤!"#%!¤&

• #6   4. aug 2010 Der er bare ting man ikke gør, når man er gravid!!!

• #7   4. aug 2010 Ninna - Ja, men det er måske ikke lige debatten du behøver at nævne det i, når ts er så nervøs som hun er.

TS - Tror ikke bebs er død, men er du i tvivl så ring til fg smiley
    Så kan de nok berolige dig lidt. smiley

• #8   4. aug 2010 Ej så meget tager de heller ikke skade.
    Jeg fik farvet mit hår før jeg fandt ud a at jeg var gravid og det er et sund og rask barn jeg venter mig..

• #11   4. aug 2010 Rolig nu tøser og hold jeres spydige bemærkninger for jer selv !

det er folks eget valg om de farver hår, ryger, får lavet negle, drikker masser af kaffe, saft og sodavand. spiser meget junkfood og slik gennem graviditeten....

bare fordi i ikk gør det, gør jer ikk til bedre mennesker af den grund !

og jeg farvede også hår med den første, dog kun striber og hun lever i bedste velgående i dag smiley
    så død, det tror jeg bestemt ikk han er smiley

• #12   4. aug 2010 TS er overbevidst om at din baby i maven ikke er død..... i hvertfald ikke af denne grund.... Men mærker du stadig ikke rigtig liv i dag, så ville jeg få det tjekket...så du kan få ro igen...... Er sikke på den lille har det godt, den er nok bare mere rolig lige nu, det kan våre den har lagt sig anderledes.....

Vil ikke kommentere på om man bør farve hår under sin graviditet og alt mulig andet..... Jeg har helt klar holdninger - men det går oplægget ikke på.....og de er nok allerede kendt af de fleste...

• #13   4. aug 2010 Okay... Jeg er tilfældigvis selv udlært frisør og har arbejdet for Loreal som teknikker for deres hårfarve så jeg ved en hel del om emnet. Og du kan roligt slappe af, din baby er bestemt IKKE kommet noget til fordi du har farvet dit hår. Til alle jer med små spydige bemærkninger vil jeg fortælle hvad der sker når man farver sit hår under en graviditet, for hvis i vidste noget om det i kommenterede ville i måske være lidt mindre spydige. Der sker nemlig ikke din baby noget som heslt når du farver dit hår, andet end hvad der kan ske ved at smøre sig i ansigt og på krop med alm lotion eller ansigtscreme da der stort set er parabener i alt! Det er nemlig IKKE din baby du udsætter for fare ved hårfarvning, men dig SELV. Når man er gravid er der øget risiko for at udvikle blærekræft ved at farve hår, og derfor anbefales det at lade være. Din baby tager ingen skade, og kan ikke mærke om du farver dit hår eller ej. Tilgengæld går tobaksrygning direkte ind og minsker ilttilførslen til barnet, og øger risiko for astma og små organer, så her løber man en risiko for både sig selv og sin baby, men ikke ved hårfarvning så rolig:)

• #14   4. aug 2010 Ja Rebacca det er der jo så mange forskellige meninger og undersøgelser der ikke er enige om....

Det har lige været i medierne hvor dybt skadeligt alt hårfarve er.....også for os......

Nu bruger jeg så heller ikkegenerelt produkter med hormonforstyrrende stoffer, da jeg ikke sætter mine forfængelighedsbehov over mit barns fremtid, og det viser jeg jo sjællendt tydeligt hvis skaden er sket......

• #15   4. aug 2010 Linda. Der er RIGTIG mange frisører, ja alt for mange der slet ikke ved hvad der sker ved at farve hår når man er gravid. Jeg ved det, for har selv undervist herom, og når man startede med at spørge "hvad er der sker ved at farve hår når man er gravid" ja så var der altid pinlig tavshed, eller svar om at det er jo farligt for babyen.... Nej det er det ikke, det er farligt for den gravide! Og når du skriver Citat:min kusine er frisør og farver IKKE hår eller permeneter gravide kvinder og hendes ansatte for heller ikke lov at gøre det når de er gravide... Ja så er det igen et eksempel på uvidenhed fordi det ikke hører med i basisvidenen i uddannelsen. For sender hun dem hjem fra job, nej.... Og det er ikke bedre at gå i dampene en hel dag bare fordi man ikke står med hansker på og farver eller permanenter frk. jensen det er fuldtændig det samme..... Og det du inånder er det værste. Jeg siger ikke at man skal farve hår når man er gravid, men hvis man gør skal man vide hvad risicien er, og det er frisører idag generelt for dårlige til at vejlede om for de ved det ganske enkelt ikke. Men hvis nogen af jer ejer bogen om graviditet og slår op om hårfarve, ja så står det også der!

• #16   4. aug 2010 Venter skønne tvillinger.... Jeg er enig, hårfarvning er bestemt ikke en vitaminindsprøjtning, langt fra og det skal tages seriøst bestemt. Men det påvirker ikke baby før den er ude:)

• #17   4. aug 2010 Hvis du læser hvad jeg skriver lige ovenover dit indlæg skriver jeg netop at det skal tages seriøst, men pga dig selv ikke babyen så længe den er inde i maven!!!!!!!!!!!!!!!!

• #18   4. aug 2010 Miss: ja I rest my case....

• #19   4. aug 2010 Linda.. Di barn kan ikke få allergi inde i maven...... Hvor mange frisøres børn tror du så ikke der ville findes idag, det ville jo være alle.... Og naturfarver giver større allergiske reaktioner end alm. Ammoniakken i hårfarve er ikke farlig, i gamle dage brugte man ammoniak i medicin. Men som jeg også tidligere skriver kan parabenerne som er et kemikalie gå i kroppen og overføres til barnet, men det er ligesåvel som cremer, showergel, make-up, madvarer osv osv. Men den meget øgede risici for blærekræft er stor. Desuden er alt du kan røre ved et kemikalie pånær elektricitet, vand er også et kemikalie, og kunne du drikke nok ville du være i stand til at få vandforgiftning

Kommentér på:
Gravid, - Farvet hår : - (

Annonce