{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

mange ting og tænke på {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg 1 gangs gravid og har endnu ikk været ved lægen fordi vi har fået hjælp til det og vi lige afsluttede på skejby.
Jeg var ude og blive scannet i skejby for se om den var der. det gør de 5 uger efter man har testede positiv.

Men jeg har lige et jeg ikk kan lad være og tænke over.

1 hvor langt er jeg mon henne ( jeg glemte alle mine spørgsmål da vi var derude for blev så glad da jeg så den der lille bitte ting i min mave hi)

1a. jeg blev insimineret den 11/9.10 og skulle teste 15 dage efter hvilket jeg gjorde og den var positiv.

2 alle siger jeg ikk må spise for meget frugt for det usundt jeg spiser heller ikk vildt meget men vil gerne have til formiddag og aften et stykke frugt der.

3 jeg holdt med og ryge da jeg blev insimineret men er blevet rigtig glad til sødmælk plejer ellers drikke let har det noget og sige? drikker 1-3 glas om dagen samt 1 glas caco om morgen. derud over drikker jeg 2-4 kopper kaffe om dagen men er begyndt og tynde det med vand? jeg drikker derimod ikk sodavand kan se jeg tar et glas i ny og næ.plus jeg har en ½flaske vand med på arb som jeg også drikker i løbet af dagen og drikker osse en hjemme

Undskyld det er så lang

og tak for i gider læse det måske svar også.

Hippo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mange ting og tænke på
Kommentér på:
mange ting og tænke på

Annonce