{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Graviditet billig til salg.... {{forumTopicSubject}}

Suuuk.. hvor er jeg træt af at være gravid. Jeg har ingen energi til noget som helst. Jeg skal passe mit arbejde, huset, mad indkøb, tøj vask, vores heste og alt det andet. Han kommer hjem kl lort om aftenen, spiser sin mad og går i seng.
Vi skal have gæster på lørdag til fælles fødselsdags tam tam og gæt hvem der skal ordne det hele? Jeps det skal jeg, for han skal passe sit firma.
Det hænger mig langt ud af halsen og er virkelig ved at være træt af det hele.
Når man så siger at sådan og sådan har man det med det, så siger han bare at han gør hvad han kan for at komme hjem om aftenen. Hvilket sikkert er rigtig nok, men det fjerner jo ikke rodet som jeg ikke kan overkomme. .....Graviditet billig til salg.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditet billig til salg....
  • #1   12. aug 2008
    Jaa jeg er 36+6 idag og skal være selv hjemme indtil d. 22, udover i weekenden :s
    Må desværre indrømme at min hest ikke har haft besøg aaf mig i den her uge ..


  • #2   12. aug 2008 Jeg vil gerne vise dig hvor støvsugeren står ;o)

    Jeg er helt inforstået med at et forholdsvis opstartet firma tager tid, kræfter og sved, men ja ved ikke. Har bare lyst til at aflyse lørdag, lade rodet og det andet ligge og skide det en lang march.
    Jeg vil gerne have hjælp, men vi har ikke penge træer i haven, desværre.


  • #3   12. aug 2008 hvordan mon det så ik bliver når du har født.??
    havde nok ik fundet mig i det


  • #4   12. aug 2008 Kristina
    Jeg ved ikke hvordan det bliver til den tid og det vil jeg heller ikke tænke på nu.
    Hvad er det du ikke ville ha' fundet dig i?




  • #5   12. aug 2008 at han kommer sent hjem.
    jeg kunne ikk forliges med at min kæreste først var hjemme ved 22-23 tiden og spiste og i bad og så direkte i seng. han er lastbilchauffør. men han fik valget om enten finde et andet arbejde, hvor han er var hjemme senest seks ellers var det mig der var fløjet. han valgte dog finde et andet job. og han er da os nogen gange først hjemme kl 20. men det er meget sjældent.


  • #6   12. aug 2008 Han arbejder heller ikke hver aften til meget sent. Han prøver så vidt muligt at gøre det de dage hvor jeg arbejder, hvilket jeg gør om aftenen. Men man siger jo ikke til kunderne at det må vente det de ringer om, hvis det ikke lige passer en. Så kan man ikke drive forretning.
    Jeg vil ikke sige til ham, at han skal droppe firmaet eller er jeg skredet, for jeg har også interesse i et det skal fungere.
    Jo flere år der går, jo bedre bliver man sikkert også til at priotere og planlægge og jo flere ansatte vil der også være, så det er muligt.


  • #7   13. aug 2008 det er os rigtigt, men så er der vel heller ik rigtigt noget at klage over?


    men sys du skal sig til ham at du ik orker det halløj på lørdag, da du har det som du har det, ellers må han hjælpe lidt mere til.


  • #8   13. aug 2008 Kristina,
    du har måske ikke nogle dage hvor du ikke kan overskue noget som helst? Hvor du føler at det hele falder sammen om ørene på dig?
    Jeg mener bare, at bare fordi det er realitet, det andet jeg skrev, så kan jeg vel klage på lige fod med alle andre.....


  • #9   13. aug 2008 jow jow, selvfølgelig har jeg da det..
    tror jeg alle har det sådan i en periode i deres graviditet, men jeg forstår ik helt hva det er du vil opnå med dette indlæg?

    Ved ik om det er et spørgsmål om hva du skal gøre ved manden for at det bliver bedre eller om det bare var lidt medynk fra dig side, du havde brug for at komme a med. smil.

    alle har brug for at komme a med deres tanker, men sys os du skal fortælle manden hvordan du har det. Det er vigtigt at man fortæller hinanden hva man går og spekulere på.

    Ingen ko på isen, og det er ik for at snerre, eller komme op og diskutere. SS


Kommentér på:
Graviditet billig til salg....

Annonce