{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

så ked af det {{forumTopicSubject}}

er bare så ked af det lige nu. jeg har ikke sovet ordenligt i ca en uge pga sværer smerteri lænden og om foran, har bbækkenløsning men ringede så igår til lægen fordi det gør så ondt bare og gå ud på toilettet, ik nok med det undskyld detaljer men hvis jeg skal lave stort så sidder jeg nærmest og tuder fordi det gør så ondt i lænden men fik så en tid i dag jeg kunne så ikke få nogen til og køre mig så ringerefter en taxa. så går nedaf trapper osv hvor jeg simpelthen har så ondt og op af trapper til lægen da jeg så kommer ind til lægen siger hun bare at jeg skulle tage panodil når det er værst og såfå fat i en fys og så kunne jeg ellers bare tage hjem igen følte mig bare til grin blev så ked af det det kunne de bare have sagt i går da jeeg snakkede med dem. hun kiggede ikke engang på min lænd eller noget

og kan ikke tage panodiler for det bliver jeg så syg af og kaster op af....

puha undskyld længden og stavefejlene men trængte bare til og komme ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så ked af det
  • #1   5. jan 2011 ej hvor træls, de læger er sgu ikke til nogen hjælp, det er som om de ikke ved hvad de skal gøre ved gravide! =( synes du skal snakke med din jordmoder måske hun har andre råd, måske et forsøg værd?
    god bedring..

• #2   5. jan 2011 Øv det lyder bestemt ikke sjovt smiley Har selv bl men slet ikke så slemt. Har du prøvet en fys? De kan virkelig hjælpe og de har nogle bælter som holder bækkenet på plads og de hjælper rigtig meget på smerterne smiley

• #3   5. jan 2011 jeg har sådan set heller ikke fået meget mere at vide med hensyn til min bækkenløsning men få fat i en fys for det hjalp mig smiley og så har jeg gået til graviditets svømning som jeg også syntes har hjulpet smiley og så ellers pas på dig selv min lille dreng har vendt sig med hovedet ned af nu og det har gjordt at jeg næsten ikke har ondt i lænden mere smiley hvor han før lagde nærmest på tværs så for mit vedkommen er det blevet bedre smiley ved os at nogle siger akunpunktur er rigtig godt

• #5   5. jan 2011 jeg arbejder påog finde en fys syntesbare godt at ham lægen jeg snakkede med i går kunne have fortalt mig de samme ting i tlf
    der er to læger deroppe

håber os at fys kan hjælpe ellers bliver det en laaang graviditet

• Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #6   5. jan 2011 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i østjylland du bor, men hos jordemoderen i Randers er der nogen der tilbyder akupunktur til kvinder med bækkenløsning - jeg skal til sidste jordemoder-tjek imorgen og vil gerne tage en brochure fra de to der tilbyder det, hvis du er interesseret. Så kan jeg sende evt. sende dig deres nummer på PB.

• #7   5. jan 2011 det må du da også gerne
    der er i randers jeg bor men skal først til jm sidst på måneden

• Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2010

#8   5. jan 2011 Ok. Jeg hapser lige et par brochurer smiley

• #9   5. jan 2011 må du gerne tak

• #10   5. jan 2011 Annizette: Det eneste jeg kan sige er velkommen i den mest trælse klub!!! Jeg har selv en meget slem bækkenløsning, men jeg får fys. som jeg selv betaler og så får jeg akupunktur på sygehuset. Dette har hjulpet mig rigtig meget, men man bliver desværre ikke smertefri når man har bækkenløsning. Man bliver nødt til at lærer at leve med smerten og indrette ens liv efter ens krops signaler.

• #12   6. jan 2011 jeg har fået en tid her til morgen og to i næste uge heldigvis har jeg en henvisning fra lægen ellers havde jeg godt nok ikke råd

• Ann S
    Ann S Tilmeldt:
    maj 2010

#13   6. jan 2011 Så sad jeg ellers lige klar med brochurerne - men jeg kan se at du allerede har fået de oplysninger du skal bruge smiley
    Jeg håber at det kan hjælpe dig smiley

• #14   6. jan 2011 jeg har også bækkenløsning, og er nu i 27 uge. Jeg ringede også til min læge da jeg har så ondt, at jeg går og halter. Jeg fik afvide at jeg skal gå til fys og tage i svømmehal. og bare fortsætte på arbejde på fuld tid.
    Jeg tror at de ikke rigtig kan sætte sig ind i hvor ondt det kan gøre.

Kommentér på:
så ked af det

Annonce