1.646 visninger
|
Oprettet:
Bliver så ked af det..... {{forumTopicSubject}}
Hej. Ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, men synes at der er fler og fler der ligger billeder ind af deres døde babyer . Jeg synes at det er smuk at man gør det og at man vil dele sin historie samt billeder. jeg bliver så ked af det når jeg læser om det og kigger billederne..det må være frygteligt at opleve, bare at tænke tanken bryder jeg sammen i gråd. Tror personligt ikke selv jeg ville overleve sådan en oplevelse. God aften til jer
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Uheldet skulle så ske, og min søn var den første jeg har mistet. Og jo det gør skide ondt at miste sit barn, men man rejser sig igen lige som når man mister et andet familie medlem, sorgen er bare længere tid om at blive bearbejdet.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Udover de synes jeg de er fucking seje de forældre der overlever det, jeg kan slet ikke forestille mig den smerte det må være at begrave et så lille barn.
okt 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 46 Svar: 973
Ser ikke alle igennem men nogen gør jeg. Og især nu at en fra vores terminsgruppe er kommet ind skulle han også have en kommentar
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 140
Men tilgengæld, tager jeg hatten af for disse forældre, det at de vil dele deres historie og måske få lettet deres skulder i den hårde tid, er virkelig flot, puha ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg står som dem om 0-5 uger Men jeg synes det er rigtig fint at de bliver oprettet og delt med os andre, for de er lige så meget børn som dem der bliver blandt os....
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Når noget er så svært som at miste sit barn, har jeg en ide om at man har lettere ved at rejse sig hvis man ved at man har støtte. Også selvom man ikke kender disse støtter og det tager lang tid at komme op.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 138
undskyld det blev langt, men det jeg ville med det her var bare, med den rette støtte vil alle kunne klarer det, ikk at jeg på nogen måde ønsker nogen skulle være nødt til det, men man finder en vej, sin vej.. det er ikk nemt, slet ikk men man finder styrken for sit/sine både englebørn eller hvis man har været så heldig at få..
bare min holdning..
jul 2012
jul 2012
jan 2013
Følger: 1 Svar: 1
Bliver så ked af det.....