{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.646 visninger | Oprettet:

Bliver så ked af det..... {{forumTopicSubject}}

Hej. Ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, men synes at der er fler og fler der ligger billeder ind af deres døde babyer . Jeg synes at det er smuk at man gør det og at man vil dele sin historie samt billeder. jeg bliver så ked af det når jeg læser om det og kigger billederne..det må være frygteligt at opleve, bare at tænke tanken bryder jeg sammen i gråd. Tror personligt ikke selv jeg ville overleve sådan en oplevelse. God aften til jer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver så ked af det.....
  • #1   15. sep 2012 Jeg har det på præcis samme måde og jeg holder mig derfor langt væk fra den slags. Jeg ved godt at det desværre er en del af den verden vi lever i, men man behøves jo ikke bevidst opsøge ting der gør en ked af det.

• #3   15. sep 2012 Nu er jeg selv en af dem der desværre har en lille engel, og jeg var 100 på at jeg aldrig ville kunne klare det, hvis jeg skulle miste et barn.

Uheldet skulle så ske, og min søn var den første jeg har mistet. Og jo det gør skide ondt at miste sit barn, men man rejser sig igen lige som når man mister et andet familie medlem, sorgen er bare længere tid om at blive bearbejdet.

• #4   15. sep 2012 Jeg synes det er så fint at de bliver oprettet, de er ligeså meget nogens barn som de levende. men ja, det gør ondt at se på billederne.

Udover de synes jeg de er fucking seje de forældre der overlever det, jeg kan slet ikke forestille mig den smerte det må være at begrave et så lille barn.

• #5   15. sep 2012 Jeg synes det er stærkt at de har oprettet dem. Det er en slags måde at komme videre på tror jeg. De har også et behov for at vise deres barn frem, død eller levende. Man er vel stolt af sit barn uanset hvad.
    Ser ikke alle igennem men nogen gør jeg. Og især nu at en fra vores terminsgruppe er kommet ind skulle han også have en kommentar smiley

• #6   15. sep 2012 Puha, synes også det er hårdt at se billeder og læse deres historier, ville egentlig ønske jeg ikke altid var så skide nysgerrig og kunne holde mig fra disse profiler, da man jo selv frygter hvad med mig selv om godt 3 uger smiley

Men tilgengæld, tager jeg hatten af for disse forældre, det at de vil dele deres historie og måske få lettet deres skulder i den hårde tid, er virkelig flot, puha ved ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg står som dem om 0-5 uger smiley Men jeg synes det er rigtig fint at de bliver oprettet og delt med os andre, for de er lige så meget børn som dem der bliver blandt os....

• #7   15. sep 2012 Jeg kigger på englebørn og jeg læser teksten og jeg tuder. Jeg føler at det er vigtigt at jeg skriver en kommentar til forældrene for at vise mine sympati og respekt.

Når noget er så svært som at miste sit barn, har jeg en ide om at man har lettere ved at rejse sig hvis man ved at man har støtte. Også selvom man ikke kender disse støtter og det tager lang tid at komme op.

• #8   16. sep 2012 Hej.. Jeg kan rigtigt godt forstå hvordan i føler, når i ser en profil med et engle barn.. Jeg var der selv i 2010 da jeg ventede vores 1 barn, jeg havde så svært ved at se de små babyer der ikk havde fået lov at få chancen, og vi snakkede os om her hjemme om at det ville vi slet ikk kunne overleve, men oktober 2010 (24'ende uge) mister vi en lille datter, og vores verden bryder sammen, men vi havde hinanden, vores venner og familie og ikk mindst håbet og sådan klarede vi os igennem nogle utroligt svære måneder.. januar 2012 får vi så en ny positiv test og vi er LYKKELIGE for at sige det mildt, men stadig bange og usikre.. men tiden går og vi nærmer os det svære tal, 24 uger, og phyy ugerne går og Bæbi sparker meget og er meget aktiv, vi snakker om hvor dejligt det bliver og hvor meget vi glæder os, og er glade for at den her gang lykkedes det, uge 38 kommer og jeg får plukveer, kommer til kontrol, og BANG.... vi får at vide der ikk er liv.. jeg fatter ingenting, jeg er helt knust.. og vi er så forvirrede.. vi er stadig i processen men vi kan klarer det, vi blev stærke sammen sidste gang, og jeg er overbevist om at vi bliver stærkere endnu når vi er *på den anden side* af alt det her sorg..

undskyld det blev langt, men det jeg ville med det her var bare, med den rette støtte vil alle kunne klarer det, ikk at jeg på nogen måde ønsker nogen skulle være nødt til det, men man finder en vej, sin vej.. det er ikk nemt, slet ikk men man finder styrken for sit/sine både englebørn eller hvis man har været så heldig at få..

bare min holdning.. smiley

• #12   16. sep 2012 Frk. Grøn: hvis det var min historie du mener var det altså slet ikk min mening at skulle skræmme nogen.. smiley ville bare fortælle at man bliver stærkere, hvis man tillader sig selv det.. håber du er ok..

• #14   16. sep 2012 Frk. Grøn: mange tak.. og ja det er de værste ting vi nogensinde har været igennem, og jeg synes os det er så uretfærdigt at nogen som helst skal igennem det.. og igen mange tak..

• Nadia Lund J
    Nadia Lund J Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #15   14. jan 2013 Nu mor til 2 smukke englepiger<3: Super flot, at i kunne komme igennem det! Kender jeres smerte, og kan 100% sætte mig ind i hvordan i har det. Mistede min lille dreng Noah da han var knap 3 måneder sov han stille ind. Synes dog selv personligt ar det bliver svære og svære.

Kommentér på:
Bliver så ked af det.....

Annonce