{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Er lidt frustreret.... {{forumTopicSubject}}

Jeg går med alle symptomerne på en graviditet, og er ved at gå helt i spåner over at der går så længe før jeg kan teste.... Jeg ved jo godt at jeg først skal have min mens den 17 feb. og derved først kan teste med sikkert resultet der, eller ugen efter... men jeg har gået med symptomerne i over 14 dage, og har taget 7 test i håb om at den alligevel vil vise noget.. men gør den selvfølgelig ikke.

Er der slet ingen måde jeg kan teste på så tidligt, eller er det bare og bide i det sure æble og vente på min mens, og så teste hvis den udebliver??

Det fylder bare så enormt meget i min hverdag, da det slet ikke er planlagt, og der køre en masse tanker rundt omkring det.

havde lige brug for luft..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er lidt frustreret....
  • #1   11. feb 2011 Jeg mærkede symptomerne 3 dage efter ÆL (og sex) først kvalme, og så for en uge siden ømme bryster, og flere symptomer er dukket op den sidste uge...

• #2   11. feb 2011 Have ÆL den 29-30 jan. altså 12-13 dage siden... og har gået med tiltagende symptomer de sidste 10 dage.

først kvalme i en uges tid, så ømme bryster, som kun er blevet værre, så halsbrand, mørke brystvorter, murren i maven og niven i underlivet. Og er simpelthen så træt at jeg ikke kan holde mig vågen en hel dag... går rundt og ligner en zombi.. de sidet 3 dage, har jeg fået så ondt i lænden at jeg ikke kan holde ud at være i den samme stilling længere tid ad gangen. Hvis jeg ikke er gravid, er der seriøst noget fuldstændig gal med min krop. Og det er bestemt ikke fordi jeg vildt gerne vil være gravid... for det passer slet ikke ind i mine planer lige nu.

Og min krop har aldrig opført sig sådan her før, på nær da jeg var gravid med Liva.

• #3   11. feb 2011 nej syntes nu det er meget normalt med min æl.. det er vist som hos de fleste andre.. min cyklus er på ca 27 dage.. dvs. jeg skulle have min mens her den 17 feb. og første dag i sidste mens var den 20 januar.. så alt passer vist som det skal smiley Nej har faktisk kun testet med en slags test, men var inde i matas for at købe et par andre, men der sagde ekspedienten, at hvis jeg testede så tidligt kunne den godt vise positiv selvom den ikke var... så den mulighed hoppede jeg fra igen.

• #4   11. feb 2011 Jeg har også ALTID fået afvide at positiv=positiv (ingen tvivl) og negativ kan godt snyde... Men blev helt hylet ud af det da hende ekspedienten sagde noget andet... og tænkte at det måske alligevel var muligt med "falsk positiv" med alle de nye test på markedet.

• #5   11. feb 2011 Jeg havde de første symptomer ca.5 dage efter æl så man kan altså godt have symptomer ret tidligt smiley Jeg startede med at have en niven og prikken i underlivet og havde også ømme bryster et par dage inden jeg testede positiv, og det gjorde jeg 10 dage efter æl smiley

• #6   11. feb 2011 Jeg prøvede også clear blue men dem kunne jeg først teste senere positiv med end dem fra apoteket og valmed fra føtex smiley

Kommentér på:
Er lidt frustreret....

Annonce