{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Frygten for at miste... {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere aborteret 2 gane, en gang ved SA og engang ved MA.
Nu er jeg så gravid for tredje gang og jeg har den her virkelig store angst for at miste igen.,
Sidste gang jeg var gravid troede vi alt gik som det skulle og alt var godt, indtil NF hvor vi ikke kunne se hjertet slå.
Sådet var virkelig et nederlag der var rigtig svært at komme igennem.
Nu er jeg simpelthen SÅ bange for at miste igen og jeg kan bare mærke den her store frygt for at det ike går.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg vil med dette indlæg, jeg tror bare jeg ville have lov ”at sige det højt”..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frygten for at miste...
  • #2   28. mar 2011 kan i ikk købe en scanning selv inden NF ??? så i kan se det lille hjerte slå ???

men kan godt forstå jer - men husk jo mere du tænker på det negative jo mere stresser du kroppen !! selvom det er svært at lade være..

men krydser alt for jer at det skal lykkes.. 3. gang lykkens gang !!

• #3   28. mar 2011 jeg er blevet scannet to gange nu og har set hjerteblink og det hele.
    Sidste gang var da jeg var 6+4..

• #4   28. mar 2011 tror det er helt normalt, og kan godt forstå du er bange for det, vi mistede i september ved MA i 12 uge, og denne graviditet er jeg meget nervøs, dog er det aftaget en del, vi var til en trygheds/terminsscanning da jeg var i uge 7 og så hjerteblink, dejligt og så til NF uge 14 hvor der var en fin lille baby derinde, hver gang vi har set der er liv har vi slappet af i en periode, men efter 1-2 uger begynder bekymringerne igen "mon der stadig er liv" osv. men da jeg begyndte at mærke liv og var sikker på det var det, er vi begyndt at slappe mere af, dog spørger kæresten hver dag "har du nu mærken den idag" og siger hele tiden til mig at jeg skal slappe af, og ser helst at jeg ikke arbejder..
    jeg tror det er helt normalt at være bekymret, man skal bare passe på det ikke tager overhånd ;o)

• #5   28. mar 2011 hej helene

du er ik den eneste der sidder med den frygt jeg har mistet 6 gange SA og er nu gravid for 7 gang og er os i uge 10 + i morgen men jeg har snakket med min læge og har fået lagt et program så jeg ik stresser min krop den går ud på at jeg scannes hver 14 dag og sys jeg der er noget forkert kan jeg ringe til mit lokale hospital og få en tid samme dag til en snak med en læge og blive scannet den giver virkelig meget trykhed der udover han jeg fået afvide jeg ik må dyrke motion de første 18 uger og var sengelæggende til jeg var 7+ men bare rolig der er håb endnu.

har du været en tur forbi riget til udreding i forbindelse med dine aborter?

• #6   28. mar 2011 Tak Linda smiley

• #7   28. mar 2011 nej og det er bare så svært..

• #8   28. mar 2011 Jeg har altså også læst at hvis man først har set hjerteblink, er der ikke rigtig noget at være nervøs for længere. Selvfølgelig kan fostret gå til i alle stadier, men en 15 årig kan også dø, så mit bedste råd er at gøre hvad du kan for at nyde det smiley

• #9   28. mar 2011 ja altså vi fik os at vide efter 2 scanninger med hjerteblink - at så skulle vi ikk være nervøse.. men ellers prøv at køb en scaning inden NF så du kan få ro i kroppen smiley

• #11   28. mar 2011 hej Helene..

Vi har sanmme historie og kender dine tanker alt for godt.. Det eneste jeg kan råde med, er at man må tage en dag af gangen.. så sent, som idag, fik jeg et mindre angstanfald, da jeg synes jeg kunne mærke jeg blødte, men det var kun i mit hoved.. og jeg kan kun råde, som jeg selv gør, en dag af gangen og så må de forskeliighe graviditetsrelaterede besøg, bare forsikre dig om det går godt. Som jormoder, scanninger osv. '

Held og lykke med graviditeten!

- Charlotte 18+3

• #13   28. mar 2011 Madsen>> Den der med at tro man bløder, den kender jeg kun alt for godt..
    Jeg føler også nogle gange at jeg bløder og går helt i panik, men det er bare min hjerne der spiler mig et puds..

• #14   28. mar 2011 Husk positive tanker selvom det er svært !!

Men altså bare rolig du er ikk alene om alle de tanker der køre rundt i dit hovede !!
    Jeg er 30+0 idag og jeg tjekker stadig toiletpapiret når jeg tørre mig efter toiletbesøg smiley og jeg er meget obs på tingene der sker i maven hos mig.. er blevet lidt bedre til at slappe af - men ja det gør man nok aldrig sådan rigtigt.

• #17   28. mar 2011 Ja Eva det er sådan jeg også har det..

• #18   28. mar 2011 Puuuha...Ville skrive det samme som dig, Anno! smiley Troede det var mig, der var ved at blive sindssyg! Men "heldigvis" er der andre derude der har det lige sådan!
    Krydser fingrer for jer alle! smiley Er selv i 10+ idag smiley

Kommentér på:
Frygten for at miste...

Annonce