{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medicinsk abort
  • #1   24. apr 2011 Sådan som jeg har hørt om den medicinske. Så skal man selv "føde" det lille foster.
    Jeg har fået en kirugisk abort og det vil jeg bestemt anbefale hvis man står med valget. Desuden skulle den medicinske være forbundet med en del smerte, det er der ikke ved den anden. Der kommer man jo bare ind falder i søvn og så er det overstået når man vågner.

/FruStolpe

• Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   24. apr 2011 Jeg har engang fået en medicinsk, det gjorde RIGTIG ondt. Jeg blødte i 4 uger, hvilket ikke er normalt. Så kom jeg til scanning og der opdagede de at alt ikke var kommet med ud og jeg måtte alligevel igennem en kirugisk.

Så hvis jeg skal anbefale dig noget så tag en kirugisk.

• #3   24. apr 2011 Jeg passede engang en lille dreng, hvis mor havde fået en medicinsk abort da hun ventede ham.. og der kom da en heeel masse ud og det gjorde sindsyg ondt, men 7-8måneder efter fødte hun altså alligevel hendes søn. så der var kommet noget, men bare ikke det der skulle s:

• Freja S
    Freja S Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
    #4   24. apr 2011 jeg har prøvet den medicinske,og ville bestemt fraråde dig at gøre det..det er hårdt psykisk,og forbundet med mange smerter

• Michelle J
    Michelle J Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #5   24. apr 2011 Jeg har prøvet den medicinske. Og har jeg været godt tilfreds med. Det er hårdt psykisk, men tror jeg skam også den kirugiske er.

Jeg havde minimale smerter i forbindelse med det. Men det er jo forskelligt fra person til person smiley

• #8   25. apr 2011 jeg har fået en medicinsk abort, og det gjorde overhovedet ikke ondt! Jeg fik to piller på sygehuset og da jeg kom til scannong en uge efter, så var alt væk. Dejlig nemt! Blødte en lille uges tid efter...

• #9   25. apr 2011 Jeg har for år tilbage fået en medicinsk abort og jeg blødte i ½ år efter hver dag og skulle igennem hormonkure for at stoppe blødningen. Min veninde fik også en ma og fosteret kom ikke ud og hun skulle have en kirugisk abort efterfølgende. Ja det gør ondt og jeg kastede op en hel del. Det foregår ved at du kommer op på hospitalet og bliver scannet og spiser mener det er 2 piller også efter 3 dage kommer man igen og får lagt 2 op også venter man noget tid og får lov at gå hjem.

Kommentér på:
Medicinsk abort

Annonce