{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Vil lige opdatere. {{forumTopicSubject}}

Har de sidste 4dage ikke mærket liv fra prinsessen, tog så på sygehuset søndag aften & der kørte de bare en kurve, alt så fint ud.. mærkede så igen ikke liv! Ringede til min JM som så ringer retur, vi snakker frem & tilbage & hun vil ha mig til scanning, hun ville så lige ringe ned på afdelingen & ringe retur til mig, det gjorde hun så & fik en tid idag kl 14:30 - kommer ind & bliver mødt af en super sød JM, får kørt den her kurve igen, alt fint & 5spark puf fra den lille i den time, men ikke noget voldsomt, bliver så mødt af en læge, en sur gammel kælling der burde ha været gået af for mange år siden.. hun er rigtig træls! Så kommer der en anden læge, han er super sød & vil lige scanne mig fordi jeg har min kægt med der både er sulten træt & han gider bare ikke mere nu!
Vi kommer ned & han kan egentlig ikke rigtig finde noget fostervand, spørg så indtil om jeg har haft behov for evt bind fordi jeg har følt mig utæt, & må jo dertil svare ja! Han scanner videre & siger så det ser OK ud! Men skal selvf ind & scannes igen på Tirsdag så de holder øje.. De ville ha haft mig indlagt men i det mig og min kæreste lige er gået helt fra hinanden idag har jeg bare ingen der kan se efter den lille.. så hjem med os smiley
Får meget klart besked på af jeg skal ringe hvis der er det mindste & jeg er bestemt ikke en belastning for det forklarede jeg ham jeg følte.. så det jo fint nok.
Jeg er idag 36+1 & lille pigen vejer kun 2300g. så hun har heller ikke taget det vilde på, på 2uger, Så nu skal der tages stilling til hvad der skal ske mere på Tirsdag.
Ville lige opdatere (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil lige opdatere.
Kommentér på:
Vil lige opdatere.

Annonce