{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

så fødsel måske lige ved ? {{forumTopicSubject}}

Heej piger ..

Så der lidt nyt fra mig af, som nogen måske har læst har jeg været væk en tid fra Babygalleri da der har været sket en masse ting i mit liv .. men nu er tilbage og prøver at være totalt aktiv her inde ..
har dog et internet der kører eget liv dså har til tider været svært at komme på...

Nårh men jeg er så idag torsdag d. 2 August, 35+1..
Jeg og bebz bliver dog behandlet som jeg kun var 34+1, da bebz er meget lille og de er i tvivl om termin egentlig burde ha været en uge senere.. men der har været meget forring omkring min termin, men det en længere historie, som står i et andet forum emne jeg har oprettet for en mdr. siden ca.
(spørg gerne efter link hvis i gerne vil læse det)

Nåh! men men altså som nogen måske også har hørt blev jeg tidligt Tirsdag morgen d. 31. Juli indlagt på Hillerød sygehus akut modtagelse for gravide med smerter og sammentræninger efter Min søn Emil på 2½ næsten, hoppede lige med begge fødder ned i maven på mig, mandag aften ved en 17:30 tiden, som selvfølgelig bare gjorde så super fandens ondt ..

Nåh jeg kommer så ind der tirsdag morgen og de er lidt bange for at der er sket noget med bebz da jeg iik har mærket liv hele natten, så jeg blir haste indlagt og kører en kurve på mig, og de finder så hjertelyden, men de sys den er meget ureglmæssig dog har jeg reglmæssige sammentrækninger så efter en time senere scanner de mig for at være sikker på baby har det godt - hvilket baby guskelov har smiley TOTALT LETTELSE kan jeg sige jer smiley

nårh de undersøger mig så nede fra og fortæller mig at min livmoderhals er omkring 3 - 3,4 cm lang og jeg havde slet iik åbnet mig men de var dog bekymret for at måske moderkagen havde revet sig løs da de kunne mærke livmoderen var meget irritabel og bare de skubbede lidt til den fik jeg sammentrækninger.. hvilket er super skidt hvis den har revet sig løs for så skal man ha fortaget akut kejsersnit , hvilket jeg helst iik vil have ..
men men men efter som jeg ikke har blødt andet en lidt små blødning hist og her, så var de iik så urolige for det skulle være moderkagen der var revet sig løs alligevel men de holder jo selvfølgelig øje med mig og fik ikke lov til at tage hjem .

nårh men jeg blir så undersøgt igen onsdag formiddag ved en 10:30-11 tiden og har så åbnet mig en fingerspids.!
det vil sige Næsten 1 cm.. Og meget mere reglmæssige veer / sammen trækninger smiley
jeg blir så undersøgt igen om eftermiddagen ved en 16 tiden og er så åbnet mig 1½ cm og livmoderhalsen er så nede på ca 2 cm. eller nok også lidt under..

Nåh det blir så nu her til morgen d. 2 August ved en 8:45 tiden hvor de vælger at undersøger mig endnu engang efter en nat med veer/sammentrækninger der har været meget av, og hende der så måler mig mener jeg er lidt over , 1½ cm , - men næsten 2 fingere åben og livmoderhalsen er helt væk ..
dog vil hun gerne have en af de lidt mere garvet jordmoder til at kigge efter, så hende venter jeg så lige på nu .. smiley

men ja det blir spændene og se hvad dagen og dagene bringer, nu .. om det går i sig selv eller det hele begynder nu....
ved ikke hvad jeg ville med dette , nok bare lige opdatere hvordan det står til her ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så fødsel måske lige ved ?
  • #2   2. aug 2012 Det lyder som om der er noget i gang smiley

  • #3   2. aug 2012 Jeg håber da at bebs bliver derinde i 2 uger endnu smiley Jeg fødte selv malthe i uge 36 og han klarede sig flot men der er bare mange andre ting der også spiller ind når de fødes før tid !!!

    Håber det bedste for jer smiley


  • #4   2. aug 2012 jeg følger liiie med håber det bedste for jer alle

  • #5   2. aug 2012 Nårh men ny opdate...
    Jeg er lige blevet målt og min livmoderhals - den er væk,
    og jeg er dé to finger åben lige akurat, men der er iik sket noget yderlig..
    mine veer havde iik været så krafige og eller reglmæssige, nææh det var ligesom om de tog en pause, da de kørte kurven i formiddags så de (lægerne) havde lidt håbet jeg kunne tage hjem iaften alligevel, eller det var nok mest mig der håbede..
    men men men de har så lige kørt en kurve på mig og .. ja de er reglmæssige igen og de gør også pænt av igen nu.. og da jeg var ude og tis var papiret lidt rødt men de gik hurtigt over , men øv øv .. vil egentlig bare gerne hjem..
    for har det lidt sådan, når jeg iik åbner mig mere eller bløder eller noget andet kan jeg lige så godt ha veer der hjemme og så komme når det går løs


  • #6   2. aug 2012 Jaa, det kunne da godt tyde på det måske var nu .. Men vi må da håbe det går i sig selv .. Held og lykke med det hele smiley

  • #7   2. aug 2012 Sket noget nyt? smiley

  • #8   2. aug 2012 Min søster blev indlagt i uge 31 pga meget kraftige plukveer, og de fandt ud af at hun var åben de der 2 cm og hun havde ingen livmoderhals tilbage, så hun var indlagt i 3 uger efterfølgende, hvor hun kun med nød og næppe fik lov at rejse sig fra sengen for at tisse, hun måtte ikke gå i bad den første uge og måtte ikke sidde op i sengen.. Men selv om det var et mareridt var det det hele værd, for hun holdte ham inde til hun var i uge 36+1 og fødte en sund og rask dreng på 3110 g og 50 cm ;)... Held og lykke !

  • #9   2. aug 2012 Følger lige med, håber babser bliver der inde, men når man skal være indlagt vil man egentlig gerne ha baby ud, så man kan komme hjem

  • #11   2. aug 2012 Krydser fingre for baby vælger at blive derinde lidt endnu og du kan komme hjem smiley

  • #12   4. aug 2012 Heej og Go morgen Piger ! smiley
    Ny opdate er jeg har iik åbnet mig mere men har stadig de der reglmæssige sammentrækninger/små veer som gør pænt ondt:)
    Glædeligt er at jeg har fået lov at komme hjem i weekenden på orlov hvilket vil sige jeg har stadig min stue hvor jeg har ladet min egen xtra dyne og pude blive samt xtra tandbørsten og tandpasta, så jeg ikke sku slæbe det frem og tilbage hvis jeg sku komme ind igen for alt andet lige skal jeg komme igen mandag og fortælle hvordan weekenden er gået.. smiley

    men tak for alt jeres held og lykke piger .. og må sige at jeg håber nu altså også han bliver derinde bare lidt endnu eller hvertfald bare til efter den 25-27 august .. derefter genere det mig ikke han kommer før tid ..



Kommentér på:
så fødsel måske lige ved ?

Annonce