{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

MANGE Spørgsmål- {{forumTopicSubject}}

Heeej tøser. Som i nok ved er jeg en ÆGTE pyldre"mor"
Jeg har så mange bekymringer jeg kan jo næsten ikke være nogen steder for tanker og frustrationer. Så NU må jeg lige ha det sidste ud af systemet.
Jeg er jo gravid og er 8+0 idag.
Jeg har lagt mærke til at mine bukser ikke passer mere, jeg har ikke tager på mere end 400 gram over cirka 1 måned.
Men min mave er vokset meget syntes jeg, og jeg har læst mig til at hvis man har været gravid før, og nået over 8+0 så har ens livmoder været udviddet nok til, at næste graviditet uanset abort eller fødsel ved tidligere over 8+0 så burde man kunne se maven vokse allerede efter 7+, og jeg har desværre været gravid 2 gange før 1'ste gang var jeg 9+ ved abort og anden gang 11+5, desværre måtte jeg få abort begge gange, men
kan det være derfor maven er vokset allerede ?
Samtidig er der de her ting med, at gravide drømmer meget og det gør jeg OVERHOVED ikke. Jeg kan ikke huske en eneste af mine drømme på det sidste. Er det fordi jeg har så mange bekymringer i løbet af dagen at jeg er så træt når jeg sover ?
Har basiclly ikke nogle graviditets gener ud over en liiiiiiille smule kvalme en gang i mellem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MANGE Spørgsmål-
Kommentér på:
MANGE Spørgsmål-

Annonce