{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Ondt i ryggen {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået rigtig ondt i ryggen og om natten vågner jeg og kan slet ikke ligge ordentligt og vender og drejer mig og har bare virkelig ondt..

Hvad kan jeg gøre ved dette?

Mit andet spørgsmål er at når jeg går bare ca 300 m, så får jeg rigtig ondt i min højre side af maven og mange plukveer..

Er det normalt?

På forhånd tak.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ryggen
  • #1   22. jun 2011 ondt i ryggen kan være fordi den lille bygger ud og ligger tryg på din rygrad.
    hvis du får plukveer bare ved det ville jeg nok lige vende den med min JM hvis jeg var dig altså. fordi det virker ikk normalt


  • #2   22. jun 2011 er det helt galt med ryggen, så tag et par pamol inden du går i seng og prøv at slappe lidt mere af om dagen..

    det andet er præcis som jeg har haft det i lang tid, det er helt normalt, det er bare plukveer og ligamentsmerter, så længe det ikke er regelmæssige plukveer og så længe selve plukveen ikke gør ondt, så er der ikke noget galt i det..
    det er smadder irriterende med de dumme plukveer, men hvis man ser det fra den lyse side, så er det jo bare livmoderen der øver sig, og bliver god til det, og folk med mange plukveer har en tendens til nemmere og hurtigere fødsler fordi kroppen er klar til det ;o) har jeg hørt...


  • #3   22. jun 2011 Mor til 2 skønne prinsesser. Nogle dage kan jeg slet ikke komme op af min seng.. Så ondt gør det.. Jeg skal først til min jordmoder her d 12 og hun er der kun om tirsdagen.. Så kan først ringe til hende i næste uge..

    Ditte snart med 2 lækre unger. Jeg vil prøve det med en pamol og se om det hjælper.. For det er virkelig slemt engang i mellem.. Jeg ved ikke om det er min plukveer der gør ondt eller hvad det er.. For det gør virkelig ondt i min højre side af maven når jeg går.. Så håber da bare at det er ligamentsmerter.. Men det kan virkelig være ulideligt..
    Men jeg håber at det er rigtigt det du har hørt, for jeg vil meget gerne have en nemmere og hurtigere fødsel.. smiley Så det ikke tager så længe før man ser sin lille baby.. smiley


  • #4   22. jun 2011 ja altså min sidste graviditet var også fuld af plukveer og der havde jeg en meget nem og forholdsvist hurtig fødsel, så jeg håber på dette er en ommer, dog behøver det ikke gå hurtigere da det kun tog 4,5 time fra jeg var i aktiv fødsel ;o)



  • #5   22. jun 2011 Det var også virkelig hurtigt.. smiley

    Håber at jeg os får en hurtig fødsel.. smiley Dog ikke så hurtig så manden ikke kan nå at komme derind.. smiley


Kommentér på:
Ondt i ryggen

Annonce