{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Ondt i ryggen.... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har den sidste uge eller to, døjet frygtelig med ondt i ryggen. Det sidder fra midt på ryggen til op mellem skulderbladene.
Er der andre der også har dette problem.....?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det. Det er så slemt at jeg næsten ikke kan tænke på andet i løbet af min arbejdsdag... Og det går først over når jeg lægger mig på sofaen om aftenen, og går i seng bagefter. Jeg har ikke mulighed for at hvile i løbet af dagen. Jeg arbejder i en bank, så sidder ned det meste af dagen, men det er stadig super hårdt...

Gode råd og erfaringer modtages gerne????

Er i dag 23+5


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i ryggen....
  • #1   16. jan 2009 De smerter du beskriver , har jeg også haft lige før jul og nu er de begyndt at vende tilbage igen.

    Det kan bare gøre så ondt at man næsten kan tude over det.. det eneste der virkede for mig var afslapning med varmedunk og 2 panodiler. ellers kunne de somme tider hjælpe med lidt massage.


  • #2   16. jan 2009 Åh altså... Det må gerne bare gå væk... Det er så frustrerende...

  • linda s
    linda s Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #3   16. jan 2009 Det er in opstilling der er forkert, der er kommet mere vægt forand,, så uden du ved af det går du meget for overbøjet.
    Jeg har købt mig et babybelt der støtter op i lænden, og holder på min mave, og så kan jeg gå oprejst igen med det rigtige svaj i ryggen.
    Og så bare ud og gå nogen ture smiley
    Bæltet kan købes i babyvest i Odense til 310 kr


  • linda s
    linda s Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #4   16. jan 2009 Jeg er i 31+2:)

Kommentér på:
Ondt i ryggen....

Annonce