{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Ondt i Ryggen {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft ondt i lennen hele natten smiley og har gået på wc hver time for at tisse i nat smiley Og har så sindsygt ondt i lennen er der nogle andre der har prøvet det eller ved hvad det er ??
Kan næsten ikke komme op af sengen , eller bevæge mig smiley

Nogle der har det lige sådan eller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i Ryggen
  • #1   8. nov 2010 Jeg har det i perioder. Nu er vi lige flyttet, så har nok lavet lidt jeg ikke måtte, har ikke slæbt, men kunne mærkes i bækken , ryg og pluk veer, og havde så SINDSYGT ondt i lennen smiley Det er væk nu, men det kommer og går. Har os vildt ondt når jeg er i bad, da jeg svejer ryggen. Når det er værst med ryggen kan jeg hverken gå, ligge eller andet uden det gør NALLER... Det er alm det kan forkomme når man er gravid, pga maven tynger osv, det går jo ud over ryggen desværre.

  • #2   8. nov 2010 Okay super ,, er selv igang med at flytte og flyttede igår men syntes ikke ejg tog noget tungt jo måske en kasse .. Men tænkte sku ikke lige over det :((

  • #3   8. nov 2010 Oki det var pussigt smiley Jeg slæbte jo heller ikke, men mange ting skulle jo stilles på sin plads, lidt tunge tallerkener og alt sådan noget. Og der var mange buk, rejse sig op og sådan, og det kunne bestemt mærkes, hold ds op jeg havde ondt. ;/ Prøvede at ligge i datterens sækkestol, men kunne ikke sænke numsen da det smertede vilde i lennen, kunne simpelthen ikke slappe af, gjorde jeg det gjorde det ondt, så måtte spænde og holde min egen vægt nærmest.

  • #4   8. nov 2010 ja okay ,,
    Men bliver det ved , så ved jeg sku ikke hvad jeg gøre er ved at blive sindsyg så ondt jeg har smiley


  • #5   8. nov 2010 Ja det var jeg godt nok os. Nu ved jeg ikke hvor langt i er nået i flytningen, men det hjalp hurtigt for mig da vi var færdig. Prøv at slappe af, og selv om du ikke slæber, så må du nok prøve at lave mindre end det du har gjort indtil nu.. Ved ikke om man kan gøre noget ved det, men ellers, hvis ryggen får ro, er jeg sikker på det snart går over.

  • #6   8. nov 2010 Nadja du kan jo kontakte din jm og lige spørge til råds, de ved med sikkerhed hvorfor..
    Måske du har blærebetændelse, kunne godt være det eftersom du tisser tit og har ondt i lennen.


  • #7   8. nov 2010 er lige blevet tæatet for blærebætndelse og har intet af det smiley

    så .


  • #8   8. nov 2010 hmm ja så ville jeg nok ringe til jm og høre hvad det så kan være..

  • #9   8. nov 2010 ja vil jeg nok også gøre ,, når har da lige fået en 1½ time på øjet ,,

  • #10   10. nov 2010 jeg får det også med jævne mellemrum, det er meget normalt ifølge min jordemor, så synes ikke du skal bekymre dig.. det er jo forskelligt hvordan vores kroppe reagerer smiley

  • #11   11. nov 2010 ja det er selvf rigtigt nok ,,

    tror også bare jeg har det sådan vil bare gerne ha' min flytning overstået og igang med at lave lille mandes værelse smiley


  • #12   11. nov 2010 Har her til morgen ordnet hele hytten og fejede så til sidst for at skåne bækkenet tog jeg ikke støvsugeren, men hold da op nogle lenne smerter jeg sidder med nu !!

  • #13   11. nov 2010 ja man skal sku lige tænke en eks gang ,

  • #14   11. nov 2010 ja det må sides,droppede endda støvsugeren som jeg skriver for ikke at få smerter i bækkenet, men så fik jeg det hele i rykken i stedet. *Komisk* hmm.. Godt det snart er slut så man kan være normal igen hehe, glæder mig nemlig vildt til at møde prinsessen, kan ikke fatte der kun er så kort tid til at vi snart alle har født/fået vores barn i armene smiley

  • #15   11. nov 2010 samme her hvor mange uger har du igen ??

    Hmm ja men du må jo så heller ikke lufte i 3 månneder efter fødselen smiley


  • #16   11. nov 2010 Må man ikke løfte i 3 mdr efter man har født?? smiley

    Jeg er idag 31+ 4 henne, så har 8 uger og 3 dage tilbage :))

    hvad med dig ?;)


  • #17   12. nov 2010 NOP det må man ikke ,, kan ikke huske om det er når man selv har født eller om det er kejsersnit hehe

    Jeg er nu 29 + 2 henne idag 12/11-2010 smiley


  • #18   12. nov 2010 Oki det må være KS så, for det har jeg hørt om nemlig:) Men aldrig ved en fødsel hehe;D

    Oki så er der ca 2 uger imellem os to;)


  • #19   12. nov 2010 hehe ja okay smiley

    Skal til jordmor her tirsdag smiley

    Hvornår har du termin ??


  • #20   12. nov 2010 oki hvor spændende smiley Altid hyggeligt smiley Fremover får vi jo JM hjemme, da vi skal have en hjemmefødsel, 1 af mine to nye jordmødre som jeg ikke har mødt, kommer første gang nu på Mandag kl 15 smiley Ved ikke hvornår jeg møder den anden, men de lyder SUPER søde begge to smiley Lægen skal jeg til i næste uge, 32 ugers tjek, men skal lige bestille tid først, hehe smiley

    Jeg har termin d 9 januar 2011.
    Malou er fra d 6 januar 2009


  • #21   12. nov 2010 haha ej hvor sjovt min kæreste ((faren til baby)) smiley har også fødselsdag den 9 januar smiley

    øh okay en hjemme fødsel sådan det må jeg nok sige glæder mig til at høre om den smiley hehe



  • #22   12. nov 2010 oki hvor sjovt smiley Nu må vi se, hun kommer nok ikke ud den 9, tror jeg i hvert fald ikke, tror jeg går over tid som sidst smiley Gik 9 dage over sidst,nu må vi se smiley

    Glæder mig os til at prøve det hjemme, håber jeg er hjemme hele forløbet, de tager jo ingen chancer og er hurtig til at bestille en ambulance, os selv om der er det mindste. Så måske ender jeg på holbæk, måske ikke smiley


  • #23   12. nov 2010 ja der kan man bare se smiley

    ja blvier spændene smiley


Kommentér på:
Ondt i Ryggen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce