{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

uro i benene og ingen søvn {{forumTopicSubject}}

jeg bliver snart sindsyg tror jeg, jeg har de sidste 3-4 mdr sovet helt vildt dårligt gået rundt og været konstant træt og uoplagt, det gør det så ikke bedre nu hvor der er kommet flere og flere smerter til, jeg har lige haft 14 dage hvor jeg egentligt sov ok, altså vågnede da hveranden time og skulle tisse, men faldt ret nemt i søvn, så det var egentligt ok, men den sidste uge har jeg vendt og drejet mig i sengen flere timer, været oppe for at tisse, spise, tage pamol, sågar gå i bad midt om natten, bruge computer, fjernsyn, ordne vasketøj, ja alt hvad jeg kan finde på midt om natten for at få lidt ro på kroppen... det er nærmest som om mine ben har deres eget liv når jeg ligger ned, jeg KAN ikke få dem til at ligge stille, ja lyder måske lidt underligt, men det er virkeligt som om min krop lever 2 liv hver for sig og desværre er mit liv i den del der altid er træt.

nå men pointen er, om der er nogen der har prøvet det og har gode råd???? synes det er noget surt at falde i søvn efter manden er taget på arbejde om morgenen velvidende at jeg snart skal op og tage mig af lilledrengen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uro i benene og ingen søvn
Kommentér på:
uro i benene og ingen søvn

Annonce