{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.427 visninger | Oprettet:

Forvirret uge 8+ {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Nu er jeg så kommet i uge 8+. Og jeg var til en xtra scanning i sidste uge (pga. en lille blødning i uge 5) Og det hele så godt ud, den var fin i størrelsen og der var hjerteblink.
Så i denne her uge har jeg igen oplevet en lille blødning, (da jeg tørrede mig) og her i går lidt brunt.. Tænkte ikke så meget mere på det, da det nok var ret normalt. For mig?

Men jeg synes jeg har mindre symptomer nu på at være gravid. Mine bryster er mindre ømme, og jeg har tabt mig omkring et kilo nu :S Jeg har stadig øget udflåd, menses smerter, og især om natten er de slemme. Vågner op mange gange, fordi at min krop er urolig. Jeg spiser godt, som jeg plejer - måske liiiige lidt mere end jeg plejer smiley
Kvalmen - den havde jeg i uge 4-7, men nu syns jeg den er blevet mindre, har stadig sådan lidt, men slet ikke som før.
Og har hørt fra flere at den blir værre i uge 8-10, men jeg syns den er blevet bedre?
Ej undskyld men er bare så forvirret, jeg er 1. gangs gravid, og alt er nyt for mig.

Jeg føler mig gravid - men så alligvel ikke. Jeg blir nemt træt - ellers har jeg det faktisk ret godt? Jerg har lyst til at tage endnu en graviditetstest, eller blive scannet igen.

Brug for at blive bekræftet? Har i andre også haft det sådan i starten???
Nok mest fordi der var været de her pletblødninger og det brune udflåd, og så tænker man jo! Jeg prøver at lade være, men som sagt før - så får man mange følelser for det der nu er inde i maven...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret uge 8+
  • #3   27. jul 2011 Jeg har blødt rigtig mange gange og jeg er nu 33+... Det er jo meget forskelligt hvrdan man har det, nogle oplever jo overhovedet ingen symptomer, andre lidt og nogle lider under det...

Det kan være en lille rift der har gjort det... Ta det roligt og tænk positivt...

• #6   27. jul 2011 Jeg har ikk blødt helt som ved min menses. Men pletblødt og så har der kun været noget når jeg har tørret mig - men ikk smerter eller noget. Men det mere mærkeligt med at ens symptomer er blevet mindre... Men jeg er ikk den eneste smiley

• #8   27. jul 2011 Skal til lægen imorgen- og have lavet vandrejournal. Så skal måske nævne det der? Måske man bare er lidt for "hys" men vil gerne til xtra scanning. Er nemlig også diabetiker...

• #10   27. jul 2011 jeg har været gravid to gange, og kan da fortælle dig lidt om dem.

1. gang: blødte jeg 5+ og kom til scanning, ingen problemer alt så fint ud, det var dog for tidligt at se hjerteblink.
    Jeg havde som dig kvalme 24/7, lige indtil jeg vågnede i 9.uge og det var væk som duk for en klar himmel.. det tænkte jeg ikke mere over, bare at det var skønt det var væk.. Jeg begynder at bløde brunt i uge 10, får flere og flere smerter som lægen slår hen med ligamentsmerter. i uge 12, kommer jeg til NF og her konstateres det at barnets udvikling stoppede i uge 8 ca. altså der hvor min kvalme stoppede.

2. gang, altså denne: har jeg blødt stort set hver dag siden uge 4. nogle dage mere end andre.. ingen ved hvorfor, andet end at jeg har nogle polypper der springer og de afgiver både nyt og gammelt blod.. Det stoppede så, men begyndte så at lække fostervand i stedet, det fik de stoppet, og nu bløder jeg så igen... jeg er nu 20 uger henne og har stadig en levende og aktiv bebs, og har stadig kvamle on and off...

Jeg ville søge læge, hellere en gang for meget, end en gang for lidt...

• #11   27. jul 2011 LJ: Det var da forfærdeligt smiley nu jeg lige lidt mere nervøs. smiley men fortæller lægen imorgen om mine bekymringer - og håber hun så ikk bare siger "det er helt normalt" eller "du skal bare tage den med ro"
    Har stadig mange menses/ligament smerter... Kun kvalmen og de ømme bryster har foretaget sig... Har lidt kvalme (som man vænnet sig til døgnet rundt) og får meget kvalme hvis jeg når at blive for sulten...

Kommentér på:
Forvirret uge 8+

Annonce