{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man have med
  • #1   12. aug 2011 vi skulle ikke have noget med til theis kun det han skulle have på på vej hjem fra sygehuset de har tøj bleer og ja hvad du skal bruge til baby vi havde bare tøj med til mig og tøj til theis til hjem turen:) Husk endelig shampoo smiley havde jeg glemt og sygehusets shampoo er ikke ligefrem den bedste:)

  • #2   12. aug 2011 vi havde:

    Tøj til Baby (str 50 og 56)
    Tøj til os selv
    Toiletsager
    Amme BH
    Ammeindlæg
    Kamera
    Mobil + lader
    Musik (hjemmebrændt CD som vi ville have haft lyttet til under fødslen men endte med P3 i stedet for)
    Autostol
    Dyne til den lille - til hjemturen
    En meget hård kam (som kan bruges til at lindre smerterne med)
    Knockles (til at give massage med)
    En bog til mig og min mand (var dog mest min mand der læste)
    Sut til den lille (fandt vi i hvert fald ud af var en god ide da vores søn havde et giga suttebehov fra dag 1)


  • #4   12. aug 2011 Ja hehe det lyder underligt, men hvis man tager en og ligger den ned i den sidste rande mellem fingre og selve håndfladen også lukker hånden rigtig hårdt sammen virker det smertelindrende på veerne. Det hjalp mig en del til at starte med. Lidt som akupunktur smiley

  • #6   12. aug 2011 nej jeg troede heller ikke på det, men det virkede. Fik det fortalt at en JM som vi gik til Privat Fødselsforberedelse ved.!

  • #7   12. aug 2011 Vi havde masser af tøj med til Emma , ville heller bruge vores eget smiley

  • #8   12. aug 2011 Vi skulle have dyne med til baby, tøj til baby og til mor. De havde tøj på barselsgangen men jeg havde fået en liste over hvad vi skulle have med af min jm. Autostol og tøj til transport kom min mand med da vi skulle hjem:)

Kommentér på:
hvad skal man have med

Annonce