{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Syg ?? :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg er i midten af uge 13 og har ikke været plaget af kvalme og opkast de sidste 3 ugers tid egentlig.

Så da jeg sad på arbejde igår, lørdag fik jeg det bare vildt dårligt.. Blev helt svimmel og virkelig bleg.
Jeg har det stadig rigtig skidt men er blevet nødt til at tage på arbejde trods max 2 timers søvn i nat. Jeg har let feber engang imellem der kommer og går, så kan jeg slet ikke spise NOGET overhovedet, og kan kun drikke vand fordi jeg tvinger det i mig... smiley
Jeg ringede til lægevagten i nat der sagde jeg bare skulle sove så ville det nok gå over ??!

Jeg har sådan nogle stik i maven men de har enlig været der hele tiden, men kvalmen gør rigtig ondt i maven de der sure opstød når man intet har spist siden lørdag formiddag smiley

Jeg kaster ikke op, men det er tæt på, og når jeg går på toilet er det helt tyndt flydende (Undskyld det klame billede hehe)
Jeg har også de der svede ture... jeg fryser hele tiden og når jeg så ligger mig under en dyne for varmen, så sveder jeg 5 min efter helt vildt....

Nogle der har oplevet noget lign under graviditet ? eller ved hvad man skal gøre når lægen ikke vil se en smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg ?? :/
  • #2   4. sep 2011 Jeg syntes bare jeg havde svær kvalme de første 5-8 uger og så tog det lidt af og efter uge 10 har der stort set ikke været noget, kun enkelte tilfælde..... og så er det bare kommet dobbelt igen nu med fuld kraft. smiley
    og kan bare ingenting for min krop er ved at rende ud for kræfter jo....
    er bare derhenne hvor jeg er blevet rigtig ked af det, fordi jeg nogle gange har de der tanker med at det vitterligti ikke er det værd smiley
    Min kæreste var vildt ked af jeg kunne finde på at sige sådan også fordi han vitterligt ikke vidste hvad han skulle stille op med sin stortudende kæreste der bare lå med hovedet i en spand og ikke kunne holde noget som helst ud....
    Han var helt derhenne hvor han begyndte at spøærge ind til om man godt kunne få fødselsdepressioner før man fødte for han havde godt nok aldrig oplevet mig så modløs og færdig.... smiley
    Og jeg kan slet ikke sætte ham ind i hvor ondt det gør og hvor ulideligt det er jo smiley


  • #3   4. sep 2011 hvad er det for en aloe vera drik ?


  • #6   5. sep 2011 Ok... Jeg vil prøve at finde det...

    Nej ingen blødning HELDIGVIS, kun ondt i maven, kan ikke rigtig få noget ned kvalmen er taget af men mit spiserør er lukket og vil helst ikke ha noget ned... Derfor er det lidt svært ikke at gå på toilet hver anden time og virkelig ha ondt i maven fordi der jo ike er mere end mavesyre i maven nu....

    Håber ikke det har indflydelse på den lille, men ringer til lægen idg for det startede lørdag aften og er stadig ikke væk....


Kommentér på:
Syg ?? :/

Annonce