{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

får ekstra scanning {{forumTopicSubject}}

Ja så fik jeg sku brev fra sygehuset har fået en tid den. 4/11 til en ekstra scanning i uge 15-16.. dejligt... men hvor den lige kommer fra ved jeg ikke for min læge ville jo ikke henvise mig til en scanning mere.. da jeg ikke burde være nervøs med et tal der hed 1:603.. men nu er jeg bare glad.. han måtte jo ha haft dårligt samvittighed eller noget... for nu kommer jeg til den ekstra scanning JUBIIIIIIII

ville bare dele det med her.. som har fuldt mig lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  får ekstra scanning
  • #2   3. okt 2008 Heldige dig...... det må være dejligt. Det er jeg glad for at læse...

  • #3   3. okt 2008
    Louise - venter en dreng til oktober:o)

    kan bare ikke forst¨å , for da jeg snakkede med ham sagde han nej... men han må da have tænk over det...
    jamen har det da meget bedre og er glad for at få en ekstra scanning... det er jo kanont.


  • #4   3. okt 2008 Mette + Morten F
    jeps så kan jeg sove trygt smiley det er nu dejligt


  • #5   3. okt 2008 så lykkedes det da, det glæder mig

  • #6   3. okt 2008 Anne Mai G

    jeps er også meget lettet allerede nu.. så glæder mig bare til vi skal scannes, og se alt er godt.


  • #7   3. okt 2008 Har i så taget mere stilling til hvad i gør hvis det er et barn med downs? For uge 15 er lidt sent hvis du vil have en abort. Ikke sagt at det er den bedste løsning. HVis vi fik af vide Max havde downs, ville vi have ham alligevel. Kender en ung pige med downs. Hun er 20 og bor på sådan et bosted for unge med handicaps. Men hun klarer sig bare så godt og har et godt liv. Og er MEGET selvstændig.

  • #8   3. okt 2008 Mette + Morten F normalt er jeg imod abort.... er ikke særlig glad for det, og har heller aldrig prøvet det.. men jeg har lovet mig selv , hvis jeg ved jeg får et handicappet barn ville jeg have fjernet det hvis muligheden er der og den er den i sådan et tilfælde til og med uge 21. grunden er , jeg skal bruge 24timer på sådan et barn. og synes ikke man skal sætte sådan et barn til hverden hvis man ved de har det.. mit liv skal omstilles og kan muligvis ikke komme på arbejde.. synes det er synd at sætte sådan et barn til live, tror ikke jeg kunne magte et så sygt et barn.

  • #9   3. okt 2008 Christina: jeg synes det er en flot beslutning. Årsagen til vores beslutning var simpelthen at det her sikkert var vores eneste chance for at få et barn. Men jeg synes det er rigtig flot når foljk tager de rette beslutninger for dem. Så længe i begge er enige om det.

  • #10   3. okt 2008 Mette + Morten F det er nok også fodri jeg ved jeg ikke magter sådan et barn... tror det tager livet af mig... men synes så det er fint nok folk beholde sådan et barn bare de ved hvad de går ind til.. det er jo et støtte arbejde igennem flere år end hvis barnet var normalt.. men bare forid jeg kommer til ekstra scanninger er det ikke sikkert mit barn er normalt, men vil da håber.

  • #11   3. okt 2008 jeg håber det bedste for jer--





  • #12   3. okt 2008 takker

  • #13   3. okt 2008 Christina D:

    Forstår godt dit valg, vi er så forskellige og jeg ville heller ikke kunne magte et så sådan barn, og hvis jeg fik at vide at det var multihandikappet og skulle bruge al min tid på det og det aldrig kunne flytte hjemmefra er jeg heller ikke sikker på at jeg var i stand til det. slet ikke hvis jeg fik flere børn der også krævede noget. og hvis jeg skulle bruge al min tid på det ene barn og egentlig ikke var sikker på hvad det forstod eller om det i det hele taget forstod noget og hvad der foregik oppe i hovedet på det. Om det forstod min hjælp eller at det i det hele taget var til.

    så syntes jeg heller ikke det var værd at bringe barnet til verden på den måde, det ville ikke være værdigt for det, så hellere at det aldrig vidste at det i det hele taget "var til"

    det er sådan jeg ville have det hvis det var mig og vi var også enige om at få det fjernet hvis det havde en sådan defekt. Hvis man ikke magter at tage sig af sådan et barn gavner det alligevel ingen, både moderen og barnet vil lide under det så jeg synes man skal lytte til sig selv hvad man selv føler man kan.

    jeg ville nok føle at det så var bedre at få det fjernet i 15 uge hvis man følte at man ikke kunne magte det end at det blev bragt fuldt til verden og det sp kun ville lide endnu mere fordi man ikke kunne magte det. så skal det lide hele sit liv


  • #14   4. okt 2008 det er dejligt at hører at der bliver fulgt op på det

Kommentér på:
får ekstra scanning

Annonce