{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.319 visninger | Oprettet:

Sygemeldt før barsel, på SU? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg smiley

Er der nogen af jer der har været sygemeldt, i noget tid inden jeres barsel gik i gang mens i var på SU??

Jeg har været til 4 skanninger på en uge, og skal afsted igen onsdag,.. Derudover render jeg oppe på medicinsk ambulatorium fordi min Chron sygdom driller.

Jeg er til ekstra skanninger, fordi jeg har MANGE plukkeveer, og pressende fornemmelse nedad til.. Jeg har fået tjekket livmoderhalsen, som var 25 mm. lang, hvilket var lige på grænsen til for kort, og da den da jeg var gravid med min datter, var 45 mm. i uge 28, er de lidt nervøse for at den forkorter sig..

Jeg har fået besked på at tage den med ro, og skal så tjekkes om den er yderligere forkortet på onsdag.. Hvor lillebror også skal undersøges efter om han er stor nok, fordi min medicin og sygdom, kan gøre at han bliver lille.. SÅ skal ind til overlægen..

Derudover er jeg begyndt at få bækkenløsning, (efter min egen mening), .. Jeg havde de sidste gang, og der startede det på samme måde, med at jeg ikke kunne sætte mig ned pga. smerter, osv.. Så det skulle helst undgåes..

Jeg kan ikke gå turer, løfte min datter, ordne vores hjem eller andet, pga. plukkeveer og smerter i underlivet.. Så derfor har jeg altså valgt nu, at lytte til eksperterne, og blive sygemeldt.. Men er så nervøs for at jeg mister min SU..

Så ville hører om der er nogen er jer der har været sygemeldt på SU, inden jeres barsel gik igang?? Min barsel starter den 1. december smiley

Håber at I vil læse det, og svare på mit spørgsmål..

Knus Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygemeldt før barsel, på SU?
Kommentér på:
Sygemeldt før barsel, på SU?

Annonce