{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

fortælle det til psykisk syg {{forumTopicSubject}}

Sagen er den min svigerfar ikke ved jeg er gravid endnu. Han burde snart kunne se det. Men manden er meget syg. Blandt andet ekstrem stress og dyb depression efter han mistede job. Han kan dårligt håndtere at passe en Skildpadde. Så slemt er det. Da han hørte jeg havde slæbt en hund med hjem gik han i total panik over hvordan vi skulle klare at passe den. Skal lige siges vi har to mere. Plus katte osv. Hvordan forklarer man en mand som er så langt ude at han skal være farfar. Vi ved godt han ikke bliver glad. Men vide det skal han. Manden frygtes han gør noget dumt. Pis også. Undskyld det lange indlæg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fortælle det til psykisk syg
  • #3   20. jul 2011 det er bare at få det overstået .nu du er så langt --- jeres liv jeres valg

  • #4   20. jul 2011 Psykiatisk skadestue kan man ringe til og få vejledning. De vil kunne fortælle hvordan i skal takle det..

  • #5   20. jul 2011 Han går til psykiatere og får masser af medicin. Som ikke hjælper. Samtidig drikker han som et hul i jorden. Manden er bange for nerve sammenbrud eller selvmord. Da han går nævnt sidste ting som løsning jævnligt. De vil ikke indlægge ham. Jeg mener personligt han skulle vide det. Men ved manden bliver stik tosset hvis jeg bare gør det. Og hvis der skulle ske hans far noget ville jeg få skylden.

  • #6   20. jul 2011 er din mand bange for at fortælle sin far det? hmm ja jeg mener han skal vide det. kunne lige se for mig at svigerfar får det bedre og så fatter han da hat af at der er flere børn end normalt hver gang han ser jer smiley

  • #7   20. jul 2011 min søster er os psykisk syg og har det heller ik godt. jeg fortalte hende det da jeg er hendes søster sys ik de skal ha det afvide fra andre en deres familie da det vælter deres verden. det er vigtigt at i tager der over og siger som det er og husk at si det er ok at han har sin holdning og i ik forventer af ham at han skal være del af det hvis han ik ønsker det men hvis han bliver negativ sur gal mm så sig at i ik ønsker at høre på det og skal holde de meninger for sig selv da i er glade men det er bare vigtigt at i siger det face to face og han ik selv skal finde ud af det

  • #8   20. jul 2011 MIn svigermor er tit indlagt på den lukkede med svær depristion, hun fik det at vide på samme måde som alle andre i familien, og hun blev ret glad smiley Hun kan ikke være en 100% god farmor, men hun forsøger da smiley

  • #9   20. jul 2011 Kan se du har to piger i forvejen, hvordan har han det med de 2??? hvis han er glad for de piger, bliver han vel også glad for den næste...

    Jeg ville først tage en snak med manden og så tage hjem til farfar, fortælle det på en pæn, stille og rolig måde, for han finder jo ud af det alligevel her til november smiley


Kommentér på:
fortælle det til psykisk syg

Annonce